June 23, 2002
opA87 wrote: Inget jag tänker på iallafall.. så för mig är det nya pengar 🙂
Ja, men hur man ser på det och hur det faktiskt ligger till är ju två olika saker.
Det är dina pengar som du haft "utlånade" till staten om du nu får tillbaka.
Alltid kul att få tillbaka pengar dock.
December 6, 2006
macrus wrote: Det är dina pengar som du haft "utlånade" till staten om du nu får tillbaka.
Alltid kul att få tillbaka pengar dock.
Sant 🙂
Håller med dig där.. jag tänker lite konstigt kanske när de gäller sånt här men som du säger, "Alltid kul att få tillbaka pengar".
March 26, 2009
Humor 😀 haha
ilg@dd wrote: Hmm, blir nått överskott så kniper fogden det ganska snabbt.
🙁
Fast iofs så har man sej själv att skylla så...
ilg@dd wrote: Jahaja, röstar väl på vänstern en gång till då.
Skyll inte på mej, jag röstade nej.
obelix wrote: hela 102:-, så de kan kronkalle ta med gott samvete :bgrin:
obelix wrote: du och jag då... 😎
Haha båda fast hos Kronefogdemyndigheten och röstar vänster, jajävlar.. Det gjorde min dag 😀
hopplaoppla wrote: Humor 😀 haha
Haha båda fast hos Kronefogdemyndigheten och röstar vänster, jajävlar.. Det gjorde min dag 😀
Själv har jag svårt att se kopplingen Vänstern-->Kronofodgemyndigheten, men det kanske du kan reda ut.
Härligt med dessa småkillar som reggar sej endast för en obstinat post.. Riktiga tangentbordstuffingar som vill vara jäkligt anonyma.
Läge för moderator att kolla IP-nummer och jämföra med "gamla" medlemmar kanske.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 26, 2009
ilg@dd wrote: Själv har jag svårt att se kopplingen Vänstern-->Kronofodgemyndigheten, men det kanske du kan reda ut.
Härligt med dessa småkillar som reggar sej endast för en obstinat post.. Riktiga tangentbordstuffingar som vill vara jäkligt anonyma.
Läge för moderator att kolla IP-nummer och jämföra med "gamla" medlemmar kanske.
Försöker rätta mig men stavar fel? "Kronofogdemyndigheten" är nog det du söker, EPIC FAIL!
March 14, 2001
1700kr utan några avdrag verkar det som, var tur det inte var mer då man ju mister ränta på dessa pengar.
ilg@dd, ja det verkar inte bättre, om inte annat var det ju ett trevligt första inlägg nissen gjorde, suck...
December 6, 2006
Snorch wrote: ilg@dd, ja det verkar inte bättre, om inte annat var det ju ett trevligt första inlägg nissen gjorde, suck...
Det är säkerligen bara någon av dom som brukar hoppa på ilgaad som bara reggat ett nytt konto.. inte skapar man ett konto 26 mars och direkt hoppar på ilgaad.. :bok:
January 12, 2004
opA87 wrote: Det är säkerligen bara någon av dom som brukar hoppa på ilgaad som bara reggat ett nytt konto.. inte skapar man ett konto 26 mars och direkt hoppar på ilgaad.. :bok:
äh, det är väl bara en liten högerrunkande 12-åring som börjar få lite fjun på taskan...
inget att bry sig om mao
June 23, 2002
hopplaoppla wrote: Humor 😀 haha
Hahahaha!
Du verkar dessutom har träffat en rätt så öm tå.
Nu kommer väl ilg@dd tro att det var jag, men sanningen är att jag inte hade skapat ett nytt konto för att skriva det där, det hade jag kunnat skriva från mitt utan större bekymmer.
opA87 wrote: Det är säkerligen bara någon av dom som brukar hoppa på ilgaad som bara reggat ett nytt konto.. inte skapar man ett konto 26 mars och direkt hoppar på ilgaad.. :bok:
Förmodligast..
Men varför i hela friden skriver du ilg@dd som ilgaad?
macrus wrote: Hahahaha!
Du verkar dessutom har träffat en rätt så öm tå.
Tyvärr inte, om du läser mitt första inlägg så kanske du förstår det.
Anledningen till varför jag har affärer med Kalle Kron tänker jag däremot inte gå in på.
macrus wrote: Nu kommer väl ilg@dd tro att det var jag, men sanningen är att jag inte hade skapat ett nytt konto för att skriva det där, det hade jag kunnat skriva från mitt utan större bekymmer.
Fel där också, jag är helt övertygad om att du postar med din vanliga profil vad än det gäller.
Dehman wrote: Det är jag som har gjort det!
Skulle inte förvåna mej det minsta faktiskt, inlägget passar in bra på den uppfattning jag har fått om dej.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
hopplaoppla wrote: Då är det väl lika jag kollar åt dig. Jag gissar på underhållsbidrag?
Är det vanligt att vänsterpartister får sådana skulder när dom har det enda barnet boende hos sej?
Kryp tillbaks under stenen nu.
July 18, 2002
ilg@dd: Herregud, man kan faktiskt tro att du är 14, men du är väl runt 50 nu va?
själv får man ca 1700 kr tillbaka, vissa kan faktiskt beräkna sin skatt rätt 😉
4 Guest(s)