April 1, 2001
Det känns som att det lär bli svårt att räkna ihop allting. Det är väl bättre att utse ett genomsnitt på hd kapaciteten och gångra med antalet användare?
Söker man bland nyheterna här på NH så tror jag man hittar resultat från en poll vi hade en gång, där man fick svara på hur mycket HD utrymme man har. Seså, sätt igång o räkna nu 🙂
btw, 450GB här...
September 13, 2002
Beex wrote: Man behöver ju egentligen inte mer än 80 GB, vad ska man med 400 GB utrymme till? Knappast shareware 😉
egeninspelade mastruberings-instruktions-filmer kanske? :bgrin:
har en bekant som hade gjort det, han glömde gömma den filen innan han åkte på lan... undrar vad alla pratade om i 4 månader efteråt 🙄
April 18, 2003
Beex wrote: Man behöver ju egentligen inte mer än 80 GB, vad ska man med 400 GB utrymme till? Knappast shareware 😉
Jag behöver mkt disk till alla digitalbilder jag tar med kameran samt när jag redigerar DV-filmerna mina... iofs har jag inte så mkt disk, jag har bara 320 gig men dom är snart full. Då blir det nog ett sata kort och en 250 gigs extern disk till...
// Jekyll 3000
January 28, 2003
heimdal wrote: [quote=Beex]Man behöver ju egentligen inte mer än 80 GB, vad ska man med 400 GB utrymme till? Knappast shareware 😉
har en bekant som hade gjort det, han glömde gömma den filen innan han åkte på lan... undrar vad alla pratade om i 4 månader efteråt 🙄
haha, fyfan jag hade hånat honom :bgrin:
btw; lärde du dig något du inte visste?
September 13, 2002
MrWeizel wrote: [quote=heimdal][quote=Beex]Man behöver ju egentligen inte mer än 80 GB, vad ska man med 400 GB utrymme till? Knappast shareware 😉
haha, fyfan jag hade hånat honom :bgrin:
btw; lärde du dig något du inte visste?
jag såg aldrig filmen :bgrin:
1 Guest(s)