November 18, 2003
Nu till frukost käkade jag 4-5 mackot o drack en kaffe vilket är för lite annars.
Det mesta jag någonsin varit med om är 12-14 hamburgare.
(en kille tävlade med mig och han ljög om hur många han käkat med en mer än mig hela tiden så jag krängde i som in i)
Kycklingsfilèer klarar jag av hur många som helst känner mig aldrig mätt
smaken e så god=P
Jag har käkat 7 och 1 halv pirog och sedan blivit utslängd.
(slog vad om en kompis att jag kunde käka 10 stycken)
4 tallrikar spaghetti och köttfärssås
Hur många gånger har dte inte hänt att jag ätit minst en halv brödlimpa =P
2 tallrikar soppa och 5 frallor ganska vanligt...
Har folk som kan intyga detta som fått vänta många minuter förgäves =D
Nån annan som har stora matvanor?
May 1, 2005
Mycket. Men någonting är konstigt. När jag inte tränade (alls) var jag alltid skithungrig. Nu när jag tränar både boxning och ishockey så har jag blivit "mättare", jag äter inte lika mycket. OnT igen :p : När jag är hungrig kan jag slänga i mig en del. Men det beror på om det är riktig middag eller lunch. På middagarna (speciellt om det är stek eller liknande) så är jag den som tar slut på saker. Har faktiskt blivit tvingad att ta sist ett antal gånger, bara så att de andra ska ha en chans också 🙂
Cezar wrote:
Har någon gång tryckt i mig 32 plättar har jag för mig :).
Jag med, fast det var nog runt 27. De stannade inte länge, men de var skitgoda, så det var det värt 😀
January 8, 2003
Äter som mest när det är buffé, julbord och liknande. Har alltid haft ett rykte ända sedan jag började skolan om att äta som en häst. Minns så hungrig an var alltid när ma ngick i skolan för att det var så lite mat där, och hur mina föräldrar klagade på hur mycket jag åt när jag kom hem. Det blev aldrig tal om att spara mat till nästa dag å liknande. När det är buffé kan man lät äta mer än en timme å fylla 4 tallrikar fullproppade med saker sen efterätt mm. Minns inga rekord man jag kommer ihåg när jag å fasan råkade beställa en 4 peroners meny på en resturang i Tjeckien, hade redan hunnit slänga i mig 2 öl innan maten kom sen fick man äta å äta. Vi satt där nästan 2 timmar men det tog slut till sist. Det var förätt, snacks och soppa. Huvudrätt kalkon, pommes, såser, sallad mm. Sen efterätt, glasskupol, fruktsallad och cocktailmix. Allt kom i stora lass, huvudrätten kom i det största berg med mat jag sett..
December 15, 2002
När jag var ca 10år, käkade jag 6st 90g hamburgare med bröd, ändå kände jag att jag kunde tröckt ett par till 😉
För två veckor sen så var jag med några polare på en thai-restaurang här i stan... Tror aldrig jag varit så mätt i hela mitt liv. För att kunna cykla hem var jag tvungen att lossa lite på bältet och knäppa upp byxorna
EDIT: glömde en sak. Satte i mig två stycken pizzor på rad en gång.
(En kebabpizza, en Vesuvio)
October 25, 2003
Fick i mig två maxmål med plusmenyer på Remedy förra året, och jag kunde nog fan klämt i mig ett till.
Efter 36 timmar utan sömn och en diet på joltcola och salta kex så är var det himmelskt att få äta flottig, salt mat 😀
EDIT:
Tröck i mig någonstans runt 60 köttbullar på högstadiet också, tävlade mot polaren.
January 4, 2001
Hmm... Det måste ha varit när jag gjorde mig en nachotallrik för några månader sen.
350g färssås
1 påse nachos
1 burk creme fresh
1 gurka
2 tomater
2dl gräddfil
En massa ost
Lök
Det vägde nog in på en bra bit över kilot iaf. 🙂
Sen ett par liter vätska till det också då.
December 15, 2002
Coore wrote: Hmm... Det måste ha varit när jag gjorde mig en nachotallrik för några månader sen.
350g färssås
1 påse nachos
1 burk creme fresh
1 gurka
2 tomater
2dl gräddfil
En massa ost
LökDet vägde nog in på en bra bit över kilot iaf. 🙂
Sen ett par liter vätska till det också då.
Hur många kilo gick du upp efter den där banketten? :bgrin:
February 1, 2002
Snorch wrote: Ähh brukar äta tills jag är mätt, sen är det inte lika gott längre..
Japp håller med!
Men en gång bjöd en polare till mig på pizza på en skum pizzeria där pizzorna va stor som en 28" tv, dock inte lika tjock 😉 men helt otroligt goda.
Tröck i mig hela utom ett mindre berg med kanter..
2 Guest(s)