March 9, 2004
Men shit nu kommer jag drömma mardrömmar 😀
Det är snart ett år sen jag slog mitt rekort att äta upp en hel vanlig pizza för första gången.
Det mesta som jag kan käka är en 3/4 pizza och då rullar jag runt på magen.
och jag väger runt 85kg och är typ 190.. .vet inte exact. men något där omkring
September 16, 2002
Jag hade en köttbulleätar tävling med en polare en gång.
Vi blev mätt runt 20-30 redan, men så tog den andre av oss hela tiden "en till" för att vinna. Till slut beslöt vi oss i alla fall för en oavgjord vid 75 köttbullar var.
(Självklart med makaroner och sås till.)
January 20, 2002
Black_light wrote: Mycket. Men någonting är konstigt. När jag inte tränade (alls) var jag alltid skithungrig. Nu när jag tränar både boxning och ishockey så har jag blivit "mättare", jag äter inte lika mycket. OnT igen :p : När jag är hungrig kan jag slänga i mig en del. Men det beror på om det är riktig middag eller lunch. På middagarna (speciellt om det är stek eller liknande) så är jag den som tar slut på saker. Har faktiskt blivit tvingad att ta sist ett antal gånger, bara så att de andra ska ha en chans också 🙂
[quote=Cezar]
Har någon gång tryckt i mig 32 plättar har jag för mig :).
Jag med, fast det var nog runt 27. De stannade inte länge, men de var skitgoda, så det var det värt 😀
Det var lättare då man vad mindre att få i sig mängder med mat åt gången.
Nu så käkar man mer lagom fast fler gånger om dagen känns det som.
March 11, 2002
Visst kan man trycka i sig endel :). Vet inte exakt hur mycket men efter mycket mat och dricka så ser man nästan gravid ut 🙂
Har tagit många år av träning för att tänja magsäcken så :). Magen klarar också mycket skitmat så man kan vräka i sig utan att tänka på konsekvenserna som t.ex må illa.
January 14, 2002
Har väll hänt att man slängt i sig 2 pizzor några gånger.
Brukar koka ½ kg spagetti och äta ganska ofta (speciellt på nätterna när man inte har annat hemma :P)
Som mest har jag ätit en hel familjepizza själv en gång, dom är typ lika stora som 4 vanliga. Fast det var efter en hel dag utan mat och orientering och springandes i skogen.
1 Guest(s)