December 31, 2002
Jag läste inte frågan tillräckligt bra. Jag tyckte att det var lite väl höga nivåer på de olika alternativen för att syfta på en person. Men jag klickade innan jag läst klart. Själv är jag laktosintolerant men konsumerar nuförtiden 1-2 liter/dag. Ett alternativ som förövrigt saknades i omröstningen 🙂
EDIT: Jag dricker alltså laktosfri mjölk från Valio ;). Tack så mycket Valio för att ni gett tillbaka O'boy till mig!
February 14, 2004
January 6, 2004
-Mjölkpaket 1 Liter-
1paket om dagen / 4pers
7paket om veckan / 4pers
Jag brukar inte dricka mjölk eller brukar alltid föredra Kallt Vatten / mineral vatten framför mjölk.
LOKA Citron aeger
EDIT: Det var just ett inslag om just detta med Mjölkkonsumering på teve nyligen, SVT tror jag.
March 14, 2004
tellervo72 wrote: Hej! på Er.
Varför får jag aldrig vara med i statistiken. Har 9 barn snart 10 med samma fru.
Vi konsumerar ca 18 liter på 3 dar. Det blir ungefär 40 liter i veckan.
Mvh Markku
Edit: skall fulla i 3 x 12 - 14 liter. eller?
14+ kategorin försvann av någon anledning.
March 23, 2003
tellervo72 wrote: Hej! på Er.
Varför får jag aldrig vara med i statistiken. Har 9 barn snart 10 med samma fru.
Vi konsumerar ca 18 liter på 3 dar. Det blir ungefär 40 liter i veckan.
Mvh Markku
Edit: skall fulla i 3 x 12 - 14 liter. eller?
Dax o skaffa en ny hobby snart va??
February 16, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: Jag läste inte frågan tillräckligt bra. Jag tyckte att det var lite väl höga nivåer på de olika alternativen för att syfta på en person. Men jag klickade innan jag läst klart. Själv är jag laktosintolerant men konsumerar nuförtiden 1-2 liter/dag. Ett alternativ som förövrigt saknades i omröstningen 🙂
EDIT: Jag dricker alltså laktosfri mjölk från Valio ;). Tack så mycket Valio för att ni gett tillbaka O'boy till mig!
Är det nåt nytt med laktosfri mjölk i sverige?
2 Guest(s)