February 9, 2004
Olle P wrote: Har alla utom jag gratis internetabonnemang? 😮
Mina utgifter, typiskt medelvärde över två-tre år:
- Internet 225 kr/mån.
- Hårdvara 150 kr/mån.
- Mjukvara (mest spel) 100 kr/mån.
- Förbrukningsmtrl (skrivarbläck, skrivarpapper, bildskärmsrengöring, CD-R, batterier till trådlös mus) 20 kr/mån.
- Totalt: ca 500 kr/mån./Olle
Ett tips..
Förbr. material.
Gör rent skärmen med en trasa istället för att köpa servetter, Köp laddbara batterier. Det tjänar du på.
😀
September 19, 2002
Gueno wrote: [quote=[ToMaHaWk]][quote=XZD]Lägger ut mellan 10-20 tusen per månad för jag arbetar med datorer hela tiden
Och du har 30k efter skatt i lön antar jag? 😕
Kanske han jobbar på ett företag som måste ha grejer...
Då kan man ju säga att det är han som köper.
Då skulle jag vilja ändra mitt. Jag köper saker för 30k per dag åt mitt företag.. 😉 Nä men jag antog som att vi menade privat till ens egen/egna datorer. 🙂
July 18, 2003
festisMER wrote: [quote=-d-himself-]röstade 0-100.. eftersom jag numera (nästan) lagt ner det här med datorer och lovat mig själv att aldrig mer lägga pengar på nått som värdet mer än halveras på under ett halvår.. 🙂
Hur mycket la du ner förut på datorn då?
hm.. kom ju mest i 'klumpar'.. runt 4-5000 typ 2 gånger om året på nya delar.. sen småsaker som skivor, headsets och sånt köpte man ju lite hela tiden..
February 9, 2004
-d-himself- wrote: [quote=festisMER][quote=-d-himself-]röstade 0-100.. eftersom jag numera (nästan) lagt ner det här med datorer och lovat mig själv att aldrig mer lägga pengar på nått som värdet mer än halveras på under ett halvår.. 🙂
Hur mycket la du ner förut på datorn då?
hm.. kom ju mest i 'klumpar'.. runt 4-5000 typ 2 gånger om året på nya delar.. sen småsaker som skivor, headsets och sånt köpte man ju lite hela tiden..
Samma här. Köper i klumpar.
3 Guest(s)