February 12, 2002
Gick teknik, var en uppkäftig frågvis rackare som pluggade kanske sammanlagt 10-20 timmar under hela min tid där.
Jag smörade aldrig å var aldrig go med lärarna, sarkastiskt å allmänt styv i korken mot dem...
Visst kunde mina betyg ha sett bättre ut, men vem vill sänka sig till den nivån? Mm, exakt! 95%.. Men det får stå för dem, jag vet iaf att det jag fick var iaf det minsta jag förtjänade å komme ingenstans p.g.a. mina bröst eller övertalningsförmåga.. Det var inte frågan va? Men nu vet ni.. 🙄
July 11, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Gick teknik, var en uppkäftig frågvis rackare som pluggade kanske sammanlagt 10-20 timmar under hela min tid där.
Jag smörade aldrig å var aldrig go med lärarna, sarkastiskt å allmänt styv i korken mot dem...
Visst kunde mina betyg ha sett bättre ut, men vem vill sänka sig till den nivån? Mm, exakt! 95%.. Men det får stå för dem, jag vet iaf att det jag fick var iaf det minsta jag förtjänade å komme ingenstans p.g.a. mina bröst eller övertalningsförmåga.. Det var inte frågan va? Men nu vet ni.. 🙄
Och ditt medelbetyg vart?
December 26, 2002
January 5, 2002
Pluggar väl inte så värst mycket. Pluggar väl någon timme dagen innan ett prov. Uppsatser lägger jag mer tid på, lägger kanske tre-fyra timmar på att skriva ett utkast veckan innan sista inlämningsdatumet och sedan kanske en-två timmar till dagen innan för att skriva klart. De småuppgifter vi får tar kanske en halvtimme att göra. Späder man ut det över en hel vecka och tar genomsnittet så blir det kanske en halvtimme om dagen.
Går sam/sam, andra året. Snittar på runt 18 skulle jag tro.
5 Guest(s)