May 1, 2003
TERdON wrote: Mellan 6 och 10 timmar per vardag skulle jag tro, några timmar utöver det på helgen. Läser till civilingenjör på heltid, dessutom läser jag företagsekonomi på halvfart "bredvid".
inte utöver skoltid hoppas jag?
hm lite olika.. 2h om dan kanske.. men det varierar..
October 7, 2002
Marron wrote: [quote=TERdON]Mellan 6 och 10 timmar per vardag skulle jag tro, några timmar utöver det på helgen. Läser till civilingenjör på heltid, dessutom läser jag företagsekonomi på halvfart "bredvid".
inte utöver skoltid hoppas jag?
hm lite olika.. 2h om dan kanske.. men det varierar..
Nänä. Räknade in skoltid eftersom det är väldigt olika hur mycket man har schemalagt på högskolan. För övrigt har det varit riktigt lugnt idag. Har bara suttit en timme med att finslipa en hemtenta. 🙂
EDIT: Med tanke på hur mycket alla andra verkar plugga här på NH verkar det som om jag och Ogre tillsammans pluggar ungefär lika mycket som ett dussin av er andra. 😉
July 13, 2002
Hmm... Går natur-natur och sitter vid böckerna kanske 1h om dagen, men den största delen av den tiden så slösurfar jag eller läser på NH 😀 Skriva arbeten tar väl sin tid också, så typ var 5:e dag eller nått ägnar jag kanske 2h åt olika arbeten och projekt. Inför prov kan det blir 3-4h med böckerna 2 dagar i rad.
Mitt snitt på ämnen jag läst hitentills ligger på 19,72 (jävla franska)... av de 1100 poäng jag, ser inga prob med att hålla/öka det nu till sommarn :bok:
Skolan suger bara om man får dåliga betyg, då släpper motivationen.
3 Guest(s)