January 17, 2002
Dehman wrote: Nu sedan jag inte har flickvän längre har det blivit all min vakna tid. Så 12-15 timmar om dagen. =) Om jag inte softar hos någon polare. Har min laptop vid sängen så ligger och surfar när jag kollar på TV och innan jag somnar. ;>
Och de säger att kvinnor är dåliga för dig?
March 10, 2002
CoLiC wrote: [quote=Dehman]Nu sedan jag inte har flickvän längre har det blivit all min vakna tid. Så 12-15 timmar om dagen. =) Om jag inte softar hos någon polare. Har min laptop vid sängen så ligger och surfar när jag kollar på TV och innan jag somnar. ;>
Nej kvinnor är bra för mig. =) Eller ja, sålänge det varar. Efter är de inget vidare bra. 😀
February 4, 2003
1-3 timmar per dag i vanliga fall.
Några gånger per vecka kanske 3-5 timmar om man ska klippa nån DV-film, kolla på nån film eller annat liknande.
Idag har det dock varit uppemot 5-6 timmar. Är så jävla uttråkad. Fattar inte. Har omprov i Fysik så ligger och gruvar mig. Orkar inte öppna böckerna.
January 17, 2002
Dehman wrote: [quote=CoLiC][quote=Dehman]Nu sedan jag inte har flickvän längre har det blivit all min vakna tid. Så 12-15 timmar om dagen. =) Om jag inte softar hos någon polare. Har min laptop vid sängen så ligger och surfar när jag kollar på TV och innan jag somnar. ;>
Nej kvinnor är bra för mig. =) Eller ja, sålänge det varar. Efter är de inget vidare bra. 😀
Jag sa ju det 😛
September 13, 2001
Inte så mycket nu när det är lov, men när skolan drar igång i v3 så kommer det att stiga markant.
Det kommer bli mycket programmering då. Ska läsa 15poäng (+lite frivilliga grejer) nästa läsperiod, och alla kurserna har mer eller mindre programmering i sig.
Så kontentan är att det kommer att springa iväg i antal timmar.
2 Guest(s)