November 21, 2001
Buskörde lite också, men det var så j**la halt på parkeringen, min processorfläkt stod still i jämförelse med min bil. 😀
Fast på gatan var det desto roligare, kul att köra lite Colin McRae på riktigt, vem säger att man inte påverkas av datorspel. 😀
Nu har vi runt 1dm snö för första julen på minst 4år...
December 21, 2001
September 2, 2001
On 2001-12-21 17:23, Bara_Bobby wrote:
Här i Norrköping har vi ca 2 dm nysnö. Så nu är det verkligen buskul att köra bil och rycka i kryckan i varenda gathörn 😀
Så bull att man köpt ny bil så att det blev framhjulsdrivet 🙁
Fast kryckvändningar kör man hårt med!
GOD JUL PÅ ER ALLA SNUBBAR!
August 22, 2005
On 2001-12-21 19:10, RoTe wrote:
On 2001-12-21 19:06, Biters wrote:
sthlm 2dm snö -5 C ... såå sköntMåste fan ut å övningsköra lite
Fattar inte att ni får hålla på när föräldrarna sitter bredvid! Tacka vet jag min Volvo 740 A-Traktor, många tycker det e lodigt men man får leka utan föräldrar iaf.
vad har den för acc?
November 11, 2001
Hmm, ja i GBG e det kallt som f-n nu -10 grader är mer än nog. Det har varit nu ett bra tag men naturligtvis har det inte kommit någon nederbörd på några veckor.
Så här vid kusten är det lite puder (1mm ungefär) som virvlar runt på gatorna. Det ska tydligen vara lite mer i östra GBG,innåt landet: några cm.
Min farmor rapporterar -30 grader uppe i Åsele :grin:.
November 11, 2001
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAA DET SNÖAR SOM BARA DEN!
REDAN UNGEFÄR EN DM!!!! OCH DET SKA SNÖA IMORGON MED!!! EN VIT JUL!!! JIPPIII!!!!
April 26, 2001
On 2001-12-23 22:20, meep wrote:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JAAA DET SNÖAR SOM BARA DEN!
REDAN UNGEFÄR EN DM!!!! OCH DET SKA SNÖA IMORGON MED!!! EN VIT JUL!!! JIPPIII!!!!
de va som fan... persienerna var stängda, men så läste jag detta och öppna persienena och visst snöar det som fan!!! fan va gött... blev lite rädd att det inte skulle bli en vit jul!!!
1 Guest(s)