December 3, 2005
June 28, 2001
Som den hjälten jag är så vill jag gå ner ärofyllt, tex när jag räddar livet på någon, eller kanske tillomed rädda livet på en riktigt het brud som blir fasligt förälskad i mig men jag slipper att dö.
Fast med min vanliga otur så dör jag nog av nått dumt som tex en blixt slår ner i en lyktstolpe som smälter och välter på en gunga och som ett mirakel så flyger ett bildäck iväg och nitar mig i huvudet.
Men mer logiskt så kommer jag förmodligen att smälla med bilen så som jag kör.
February 12, 2003
Hmh, jag har fått för mig att jag kommer dö när jag är 24 bast... Motorcykel och motorväg kommer det vara. Och fort kommer det gå. Samt blodigt.
Däremot tror jag inte att jag vill dö på det sättet, skulle vilja dö på vilket sätt som helst bara det går fort. En plankrasch som Coore sa vore rätt coolt ändå, med tanke på att man hinner tänka på det ett tag. Och det ska då vara fan om man överlever det. 🙂
August 7, 2001
Mean Machine wrote: Däremot tror jag inte att jag vill dö på det sättet, skulle vilja dö på vilket sätt som helst bara det går fort. En plankrasch som Coore sa vore rätt coolt ändå, med tanke på att man hinner tänka på det ett tag. Och det ska då vara fan om man överlever det. 🙂
Det där skulle vara perfekt. Att hinna förbereda sig på svaret till livets största gåta.
September 30, 2004
August 13, 2004
Json_81 wrote:
[quote=obelix] Men däremot så skulle jag vilja veta när jag kommer att dö.
Du har uppenbarligen inte hört berättelsen om dödsuret.
En snubbe hittar en klocka som visar när man kommer dö.
Den visar 70 år fram i tiden för honom.
Så han blir värsta våghalsen.
En liten olycka senare så ligger han totalförlamad utan armar och ben, döv, stum och blind. Och ska leva 70 år till...
haha, fyfan. Mådde illa av att läsa det där :cy:
Men jag skulle vilja dö snabbt och smärtfritt, bli avrättad skulle vara tufft.
1 Guest(s)