October 25, 2003
Gueno wrote: Hmm... iallafall innan nån annan måste ta hand om min avföring för att jag inte kan göra det själv.
Den dagen - massa sömntabletter.
Dumt, resulterar antagligen bara i att du förstör en massa inre organ och får ligga inkopplad till maskiner resten av livet.
Droger i allmänhet är ett dumt sätt att ta livet av sig.
July 23, 2002
May 10, 2005
Coore wrote: [quote=Jim Morrison]“I wouldn't mind dying in a plane crash. It'd be a good way to go. I don't want to die in my sleep, or of old age, or OD...I want to feel what it's like. I want to taste it, hear it, smell it. Death is only going to happen to you once; I don't want to miss it.”
😎
Det har han faktiskt rätt i, har aldrig tänkt så. En flygkrasch hade nog varit perfa, men det är inte så ofta det händer. 😕 Får börja flyga mer med Ryan Air.
Fast egentligen vill jag helst leva riktigt länge, så att jag kan bli en knarrig pensionär som alla retar sig på. 😉
June 28, 2001
abishai wrote: Kvävandes på en banan, naken. På golvet i ett garage.
Jag vill att min död ska få folk att ställa frågan: "WTF?"
Detdär kan bli lite roligt, du går naken i garaget och äter på en banan, du tappar balansen och ramlar o trycker ner bananen i halsen och kvävs.
Finns ju folk som testar strypsex fast själva, lite torsk att ha en snara runt halsen och dra i snoken och sedan dö, och bli hittad av sin mor.
Eller som i filmen Clerks, en snubbe bryter nacken när han försöker suga av sig själv.
morsan hittade han.
October 25, 2003
Gueno wrote: [quote=Tindy]Droger i allmänhet är ett dumt sätt att ta livet av sig.
Äh, man lär ju dö lycklig iallafall.
Det är gott och nyttigt för övrigt.
Njae, det vettefan.
Lider fortfarande för att jag var dum i huvudet och höll på förut, sopade mitt närminne totalt. Minns inte vad jag ätit till lunch på dagen, än mindre vad jag gjort i skolan. Lagomt kul.
2 Guest(s)