September 17, 2003
Min micro är minsan ett helt halvår gammalt!!
Men mina föräldras mikro som jag slitit mest på är 15+ Enda problemet är att lampan gick sönder för 6-7 år sen. antingen så går den inte att byta eller så orkar ingen göra det. 😛 värmer bra och allt som den ska. Tycker den är bättre än min tros att min har roterande tallrik... 😉
September 12, 2001
CoLiC wrote: Ja, jag måste fråga... Vi har bytt våra en gång per år nu i stort sett, de tar slut så jäkla fort! Den vi har nu köpte vi typ förra hösten, nu poppar inte ens popcornen efter mer än halva tiden! Microvågshuvudena tar slut så fort och vi använder inte alls micron så mycket...!
Är jag ensam om detta? Börjar bli störande...
Jag bara undrar...
Bankar du på micron med ett baseballträ?
Det verkar så med tanke på din personlighet. 😉
February 4, 2003
Har för mig att man ska byta micro typ var tionde år. Annars är det lite hälsofarligt.
Sanningen i påståendet vet jag inte, men jag är säker att jag har hört det.
Våran gamla bytte vi i alla fall ut pga. av påståendet. Nu har vi en Whirlpol tror jag den heter. Köpte den för 2500kr på Siba för 4-5 år sedan.
December 25, 2000
CoLiC wrote: Ja, jag måste fråga... Vi har bytt våra en gång per år nu i stort sett, de tar slut så jäkla fort! Den vi har nu köpte vi typ förra hösten, nu poppar inte ens popcornen efter mer än halva tiden! Microvågshuvudena tar slut så fort och vi använder inte alls micron så mycket...!
Är jag ensam om detta? Börjar bli störande...
Värmer ni era metallbestick i dem eller?
November 22, 2001
Mina föräldrars är 10+ år gammal, funkar skitbra, används några gånger i veckan (när jag bodde hemma 1-2 gånger om dan)
Min sambos micro som vi använder nu är 5-10 årl, funkar jätte bra.
Dock ska vi byta till min som är ca 2 år (men inte använd på 1 år) men det e på grund av att hennes är så liten.
Vad gör du med dem?
Kastar från taket? Slagpåse? värmer metall? skruvar isär o pillar?
Torkar katten?
3 Guest(s)