Hur reagerar tjejer på ert datorintresse|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hur reagerar tjejer på ert datorintresse
Krehlmar
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 355
sp_UserOfflineSmall Offline
795199
December 13, 2004 - 3:45 pm
sp_Permalink sp_Print

meh, de tjejer som jag är intresserade i vet om det ganska väl, men jag tar det med stolthet, och ful är jag inte... så om man bara tycker det är naturligt precis som alla andra hobbys kan du få det till något helt annat en geekigt, såklart är dock inte dessa snygga (men tyvärr lite dumma) tjejer intresserade i datorer... de pratar inte om ämnet och undviker det...

Meh, orka bry sig om tjejer som ser det som geekigt, de är ändå så dumma att de är intet värde för mig.

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
795214
December 13, 2004 - 3:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Finns MSN på datorn... Finns det kvinnligt intresse...

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
795229
December 13, 2004 - 4:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Så länge det är en tjej i närheten pillar man annat än burken.

Jürgen Mc Kvack
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 892
795972
December 14, 2004 - 1:05 pm
sp_Permalink sp_Print

tjejerna i klassen brukar fråga mig ibland om olika dator relaterade saker. känner inte att jag blir klassad som dator-nörd. är väldigt populär på datorkunskapen. specielt när det är prov ska alla tjejer ha datorn brevid

oxiswoofer
Member
Medlem
Forum Posts: 2101
795975
December 14, 2004 - 1:16 pm
sp_Permalink sp_Print

blev lite halft mobbad i grundskolan pga jag visste hur man kunde göra en hemsida och inte kunde spela fotboll proffsigt, men nu när jag har nått en högre ålder så bryr sig inte tjejerna så mkt, min tjej e bara glad för det, hon försöker lära sig så mkt som mökilgt!

Peter@20ghz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1920
795977
December 14, 2004 - 1:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu e man gift så problemet existerar liksom inte.
Frugan tycker dock att det kan vara bra att jag är så pass skillad så det drar ner uppgraderingskostnader osv.
Tröttnar gör hon ibland när man sett datorn mer än dottern en kväll tex.

Innan frugan kom in i bilden så hade jag heller inga problem med det,
menar på det att ser man ut som en Adonis så är de flesta brudar för korkade för att se igenom ytan.
Och när dom väl gjorde det så kan jag bara hålla med Mange, då fanns det än mer skrämmande saker som uppenbarades 🙂

BarateaU
Member
Medlem
Forum Posts: 4597
795985
December 14, 2004 - 1:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Heh tjejen tycker inte det är nått direkt fel så där, men jag har dragit ner på det extremt kraftigt.

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
796051
December 14, 2004 - 4:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Så länge det är en tjej i närheten pillar man annat än burken.

En äkta (<15-årig) "man" har talat... :)R

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
796071
December 14, 2004 - 4:32 pm
sp_Permalink sp_Print

jag sitter knappt framför datorn när flickvännen är hemma så hon stör sig inte så mycket.
När hon väl stör sig är när vi pratar i telefon och jag sitter framför datorn för då är jag totalt bortkopplat :bgrin:

annars tycker hon bara det är bra att hon har en datorkunnig pojkvän.

maedhros
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 845
796220
December 14, 2004 - 7:43 pm
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: jag sitter knappt framför datorn när flickvännen är hemma så hon stör sig inte så mycket.
När hon väl stör sig är när vi pratar i telefon och jag sitter framför datorn för då är jag totalt bortkopplat :bgrin:

hehe. pratade med min flickvän i telefon samtidigt som jag höll på o varva need for speed underground 2. underligt nog lyckades jag med båda utan problem?! att vara social och att köra i 340 km/h 😛
däremot om jag slår på tvn så är de antingen telefonen eller tvn! varför är de så?!
p.s i grundskolan var man mobbad för att man var den enda på skolan som hade mejl. i högstadiet mobbade jag dom för dom inte hade 😛 muhaha.

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
796246
December 14, 2004 - 8:22 pm
sp_Permalink sp_Print

maedhros wrote: [quote=dree]jag sitter knappt framför datorn när flickvännen är hemma så hon stör sig inte så mycket.

hehe. pratade med min flickvän i telefon samtidigt som jag höll på o varva need for speed underground 2. underligt nog lyckades jag med båda utan problem?! att vara social och att köra i 340 km/h 😛
däremot om jag slår på tvn så är de antingen telefonen eller tvn! varför är de så?!
p.s i grundskolan var man mobbad för att man var den enda på skolan som hade mejl. i högstadiet mobbade jag dom för dom inte hade 😛 muhaha.

du har simultanförmågan som jag saknar :bgrin:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 291
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL