January 18, 2004
meh, de tjejer som jag är intresserade i vet om det ganska väl, men jag tar det med stolthet, och ful är jag inte... så om man bara tycker det är naturligt precis som alla andra hobbys kan du få det till något helt annat en geekigt, såklart är dock inte dessa snygga (men tyvärr lite dumma) tjejer intresserade i datorer... de pratar inte om ämnet och undviker det...
Meh, orka bry sig om tjejer som ser det som geekigt, de är ändå så dumma att de är intet värde för mig.
April 1, 2003
blev lite halft mobbad i grundskolan pga jag visste hur man kunde göra en hemsida och inte kunde spela fotboll proffsigt, men nu när jag har nått en högre ålder så bryr sig inte tjejerna så mkt, min tjej e bara glad för det, hon försöker lära sig så mkt som mökilgt!
April 10, 2001
Nu e man gift så problemet existerar liksom inte.
Frugan tycker dock att det kan vara bra att jag är så pass skillad så det drar ner uppgraderingskostnader osv.
Tröttnar gör hon ibland när man sett datorn mer än dottern en kväll tex.
Innan frugan kom in i bilden så hade jag heller inga problem med det,
menar på det att ser man ut som en Adonis så är de flesta brudar för korkade för att se igenom ytan.
Och när dom väl gjorde det så kan jag bara hålla med Mange, då fanns det än mer skrämmande saker som uppenbarades 🙂
August 7, 2001
jag sitter knappt framför datorn när flickvännen är hemma så hon stör sig inte så mycket.
När hon väl stör sig är när vi pratar i telefon och jag sitter framför datorn för då är jag totalt bortkopplat :bgrin:
annars tycker hon bara det är bra att hon har en datorkunnig pojkvän.
March 15, 2004
dree wrote: jag sitter knappt framför datorn när flickvännen är hemma så hon stör sig inte så mycket.
När hon väl stör sig är när vi pratar i telefon och jag sitter framför datorn för då är jag totalt bortkopplat :bgrin:annars tycker hon bara det är bra att hon har en datorkunnig pojkvän.
hehe. pratade med min flickvän i telefon samtidigt som jag höll på o varva need for speed underground 2. underligt nog lyckades jag med båda utan problem?! att vara social och att köra i 340 km/h 😛
däremot om jag slår på tvn så är de antingen telefonen eller tvn! varför är de så?!
p.s i grundskolan var man mobbad för att man var den enda på skolan som hade mejl. i högstadiet mobbade jag dom för dom inte hade 😛 muhaha.
August 7, 2001
maedhros wrote: [quote=dree]jag sitter knappt framför datorn när flickvännen är hemma så hon stör sig inte så mycket.
När hon väl stör sig är när vi pratar i telefon och jag sitter framför datorn för då är jag totalt bortkopplat :bgrin:annars tycker hon bara det är bra att hon har en datorkunnig pojkvän.
hehe. pratade med min flickvän i telefon samtidigt som jag höll på o varva need for speed underground 2. underligt nog lyckades jag med båda utan problem?! att vara social och att köra i 340 km/h 😛
däremot om jag slår på tvn så är de antingen telefonen eller tvn! varför är de så?!
p.s i grundskolan var man mobbad för att man var den enda på skolan som hade mejl. i högstadiet mobbade jag dom för dom inte hade 😛 muhaha.
du har simultanförmågan som jag saknar :bgrin:
3 Guest(s)