January 28, 2003
"Det var en man som gick på stranden i Los Angeles. Plötsligt blev himlen mörk och en röst uppifrån sa: "Jag, Gud, har kommit för att belöna dig, och som belöning får du en önskan, vilken som"
Mannen tänkte en stund, och sa sedan: Jag skulle vilja ha en bro från fastlandet till Hawaii, så att jag kan köra dit när jag vill.
Gud svarade: Det är en väldigt stor önskan, som kommer kräva otroligt mycket material och arbete. Havet är djupt, och det är långt till Hawaii, är det något annat du önskar dig?
Mannen tänkte lite till och sa: Okej, det finns en sak jag alltid velat. Jag vill veta hur kvinnor tänker.
Efter en lååång stund hörde mannen uppifrån: Hur många filer skall du ha på den där bron...?"
Based on a true story 😛
November 27, 2003
MrWeizel wrote: "Det var en man som gick på stranden i Los Angeles. Plötsligt blev himlen mörk och en röst uppifrån sa: "Jag, Gud, har kommit för att belöna dig, och som belöning får du en önskan, vilken som"
Mannen tänkte en stund, och sa sedan: Jag skulle vilja ha en bro från fastlandet till Hawaii, så att jag kan köra dit när jag vill.
Gud svarade: Det är en väldigt stor önskan, som kommer kräva otroligt mycket material och arbete. Havet är djupt, och det är långt till Hawaii, är det något annat du önskar dig?
Mannen tänkte lite till och sa: Okej, det finns en sak jag alltid velat. Jag vill veta hur kvinnor tänker.
Efter en lååång stund hörde mannen uppifrån: Hur många filer skall du ha på den där bron...?"
Based on a true story 😛
Nej nej. Det var i Kalmar och resultatet är Ölandsbron 😉
//Andreas
January 21, 2004
Det är inte så svårt.. vet inte om det har med att göra om man är tjej eller inte. Jag vet ju faktiskt inte hur killar tänker 😉 ta detta med en nypa salt eftersom det verkligen inte stämmer in på alla tjejer.
Allting handlar om svårfångst, och till en viss grad "badboy-image". Om killen är för intresserad, omtänksam och "på" blir det liksom ingen match. En kille som man däremot får locka ömhet ur är mycket "bättre".
Eftersom vi kvinnor har en naturligt instinkt att skydda och ta hand om, faller detta lätt in i ett sådant förhållande.
Sedan kan man ju diskutera hur bra detta är psykiskt för tjejer. Inget bra alls. En del inser detta och lyckas dra sig ur, men många kan vara rädda för att såra den som de har "tagit hand om". De med riktig otur kanske försöker sticka men blir misshandlade, fysikt eller psykiskt.
detta är något jag vet av dels av egen erfarenhet, dels har jag sett det på nära håll hos andra par.
Men alla icke-badboys, fortsätt finnas till.. jag tror stenhårt på att det finns nån för alla.
June 17, 2005
tjejernas förlust när dom kommer hem med sin "badboy" och får studsa mellan väggen och knytnäven!
känner igen det där fia.b är man på och är gosig och skit så verkar inte tjejen allt för road men om man har en dålig dag eller bara inte e gosig hänger hon mer eller mindre i mitt ben och ska gosa som satan, bara skaka bort henne då 🙂
January 18, 2004
fastbullit wrote: De tjejerna är idioter och passar troligen bra med sina idiotpojkvänner.
Där har du dagens sanning, en riktigt intellektuell tjej har kompetens nog att see verkligheten för vad den är och inte tolerera sådannt beteende.
För det andra så ser intellektuella tjejer förbi idioti-charm ganska snabbt och ser killens lite djupare sidor: Är han en idiot så stannar sällan tjejen ifråga kvar.
November 22, 2001
Fia.B wrote: Om killen är för intresserad, omtänksam och "på" blir det liksom ingen match.
Där sa du något. Det där är jäkligt sant.
En gång träffade jag en tjej som var extremt på. Efter andra dejten började hon prata om att vi var ihop o framtid osv.
Kan ju avslöja att jag inte sett henne sen dess.
Min sambo däremot fick jag jobba på i flera år 🙂
2 Guest(s)