January 23, 2002
Jag har en frysbox med pytt i panna, köttbullar, falukorv, kasslergryta och lövbiffgryta.
Frysboxen i sig sitter i ett kylskåp som innehåller 5 st Coca-Cola, 1 öl, 3 starkcider, 1 saftflaska, 2 flytande milda, 1 artic silver 3 🙄 , 1 smörpaket, 1 liter mjölk, lite bröd, 1 ketchupflaska, 1 bunke med vitkål, 1 burk med grillad kyckling, 2 tuber kalle kaviar, 1 burk cremé bonjour cousine samt en bit av Kvibille Cheddar, den bästa osten i världen.
Bild kommer så fort jag orkat ta en.
October 7, 2002
Hmmm. Det här var ju också en tråd. 🙂
Vad har jag i min kyl? Jo - ketchup, dijonsenap, Lätt & Lagom, ostkant, morötter, potatis, lök, äpplen, päron, soja, mjölk, apelsinjuice, vitlök, inlagd gurka, lingonsylt, ett halvt blomkålshuvud, lite smör, senap, köttbullar + några saker jag glömt + en massa saker som utbytesstudenten jag delar kylskåp med har där (bor i studentkorridor).
Annars kan jag säga att Kvibille Cheddar är god, men den slår inte Kvibille Ädel och definitivt inte Kvibille Gräddädel *slicka sig om munnen*...
January 23, 2002
TERdON wrote:
Annars kan jag säga att Kvibille Cheddar är god, men den slår inte Kvibille Ädel och definitivt inte Kvibille Gräddädel *slicka sig om munnen*...
hmm, tycker inte om ädelosten, funkar i mat.
Jag har jobbat där, jobbar fortfarande var tredje helg när jag pluggar.
Lyfter en jävla massa ost om dan när man jobbar där jag jobbar, senast blev det ca 9 ton om dan.
Har för övrigt också jobbat med spritning av ostar där, Kvibille Cheddar Whisky/Calvados/Fläder
En maskin som injecerar ostarna med sprit, riktigt roligt 😀
July 13, 2002
keffing wrote: HAH! fattiglappar... jag har två kylskåp fulla med mat...
och du bor hemma hos mamma och pappa eller 😛
Mitt är helt nyfullt av min ömma moder som sliter hårt hela dagarna för att kunna bära hem föda till oss stackars gamande tonåringar 😉 såg inte så mkt men hann noter rostbiff + massa goda frukter 😀
November 16, 2002
så här ser Kylskåpet ut hemma hos papsen... det mesta har gått ut med ett par månder... korvburken brevid ölen gick ut i juli 99
bilden e tagen på nån fest i sommras av min oerhört jätteonyktra kompis wille 😀 😀
February 21, 2003
HAHAHA det här är nog den skönaste tråd jag läst. Hur kommer man ens på idéen om kylskåp haha 😀
Har tyvärr inte direkt mycket i kylen nu, i sann studentanda. Inte för att jag är pank, utan för att jag aldrig hinner handla nuförtiden. Kommer hem typ vid midnatt från skolan numera. 😕
July 27, 2002
Jag har ingen aning..
Men i mitt personliga kylskåp i rummet har jag :
15 st 1.5 vanilla coke
20 st 2.0 vanlig cola
Sen massor med olika sorters bakelser o skit. 😀
Observera att jag inte får plats med all dricka samtidigt
och ifall ni tror jag är rik som har sådär mkt så fick jag barnbidraget nyss.
July 8, 2003
Nödvändig tråd.
Men men, bor i korridor så jag har EN hylla i en kul. Ligger ost, smör, ketchup, en sallad som är en monad gammal, likaså leverpastej som är för gammal... Usch, borde rensa tror jag. =)
Frysen innehåller ett paket köttbular och... Hmm, köttbullar. Bara... =)
Just ja, har köttfärs i kylen jag ska steka idag. =)
August 20, 2001
Metz wrote: jag har en fårga bara men har ni också den dåliga ovanan att alltid titta in vad som finns i polarnas kylskåp när man kommer hem till dessa 😀
vet inte varför riktigt jag gör det...men men 😀
Ännu värre för mig... När det är fest brukar jag alltid gåoch fota kylskåpets innehåll
February 12, 2003
Callister wrote: Jag har ingen aning..
15 st 1.5 vanilla coke
20 st 2.0 vanlig cola
Just det... Vad ligger ditt barnbidrag på?
February 22, 2003
Callister wrote: Jag har ingen aning..
15 st 1.5 vanilla coke
20 st 2.0 vanlig cola
Fan man går ju upp 25 kilo bara man läser det där
July 27, 2002
BelGarath wrote: [quote=Callister]Jag har ingen aning..
15 st 1.5 vanilla coke
20 st 2.0 vanlig cola
Fan man går ju upp 25 kilo bara man läser det där
:bgrin:
nej då, inte om du tränar.. dessutom tar det ju länge o dricka upp allt 8)
2 Guest(s)