October 27, 2001
Erick, fina grejjor 🙂
Öwall, konstigt tak 😛
Jag slänger in en bild på det lilla huset jag bor i nu, jag har tyvärr inget bra kort på mitt rum.
huset
Bilden är tagen med en äldre digitalkamera, därav den kassa kvaliteten 😛
June 3, 2001
erick wrote: http://erick.minhembio.com/
Misstänkt likt saaberiks rum..
Kanske är samma person.
vill oxå ha så.. men mitt rum e åt helvete för litet. 😡
June 23, 2002
erick wrote: http://erick.minhembio.com/
Avundsjuk man blir 😀
August 17, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Gueno][quote=erick]Japp Gueno, det är samma Erick som på alla andra bilforum/hembioforum/datorforum 😀
erick som blev bannad på swec?
Hur lyckas man bli bannad från swec då? Verkar krävas väldigt lite med tanke på antalet som bannats 😕
Inte speciellt svårt.. räcker typ at man stavar illa eller nåt så blir man bannad..
Jag blev bannad för bland annat att jag länkade till nån hemsida, som hade nån länk till nån hemsida som spridde copyrightat material.. även om syftet med min länkning var att visa nåt som fanns på sidan som va fullt lagligt..
February 21, 2003
erick wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Gueno][quote=erick]Japp Gueno, det är samma Erick som på alla andra bilforum/hembioforum/datorforum 😀
erick som blev bannad på swec?
Hur lyckas man bli bannad från swec då? Verkar krävas väldigt lite med tanke på antalet som bannats 😕
Inte speciellt svårt.. räcker typ at man stavar illa eller nåt så blir man bannad..
Jag blev bannad för bland annat att jag länkade till nån hemsida, som hade nån länk till nån hemsida som spridde copyrightat material.. även om syftet med min länkning var att visa nåt som fanns på sidan som va fullt lagligt..
Idiotmoderatorer med andra ord. Jag kan inte påstå direkt att jag gillar swecs forum. Inte för moderatorerna eller nåt, utan snarare att det är sämre än NH över huvud taget. Jag är registrerad där men besöker forumet väldigt sällan. Kanske lika bra det... 😕
Aja, nu blev det lite väl OT kanske...
June 11, 2001
Öwall wrote: [quote=Hauk]Öwall heter inte tobias, han heter sebbe 8)
Säpos register är la inget svårt att hacka sig in i??? 8)
Sant är att jag inte heter tobias, men min lillebror gör det, och han heter ju också Öwall.
Du är avslöjad;
19xx-xx-xx-xxxx
Sebbe Öwall
Tuxxöxxxxn x
50x xx Borås
Tel: 033-xxx xx xx
Pga personuppgiftslagen begränsar jag uppgifterna. (Uppgifterna kommer från 118 118)
November 26, 2002
Sebbe wrote: [quote=Öwall][quote=Hauk]Öwall heter inte tobias, han heter sebbe 8)
Sant är att jag inte heter tobias, men min lillebror gör det, och han heter ju också Öwall.
Du är avslöjad;
19xx-xx-xx-xxxx
Sebbe Öwall
Tuxxöxxxxn x
50x xx Borås
Pga personuppgiftslagen begränsar jag uppgifterna. (Uppgifterna kommer från 118 118)
Pga att du är stockholmare så har du gjort fel på telefonnumret.. det är bara i Stockholm man har sju siffror.
Gatuadressen stämmer inte heller.
September 13, 2001
Öwall wrote: [quote=Sebbe][quote=Öwall][quote=Hauk]Öwall heter inte tobias, han heter sebbe 8)
Du är avslöjad;
19xx-xx-xx-xxxx
Sebbe Öwall
Tuxxöxxxxn x
50x xx Borås
Pga att du är stockholmare så har du gjort fel på telefonnumret.. det är bara i Stockholm man har sju siffror.
Dessutom heter han ju faktiskt inte Sebbe heller.
November 26, 2002
Chewie wrote: [quote=Öwall] Pga att du är stockholmare så har du gjort fel på telefonnumret.. det är bara i Stockholm man har sju siffror.
Dessutom heter han ju faktiskt inte Sebbe heller.
ja just det, det stämmer.
Jag heter likadant som räven i "meet the feebles"
June 11, 2001
Öwall wrote: [quote=Sebbe][quote=Öwall][quote=Hauk]Öwall heter inte tobias, han heter sebbe 8)
Du är avslöjad;
19xx-xx-xx-xxxx
Sebbe Öwall
Tuxxöxxxxn x
50x xx Borås
Vissa uppgifter är förstörda eftersom det inte är tillåtet att lägga ut dom på internet, däribland gatunamnet.
February 21, 2003
Men snälla nån vad ni är ute å cyklar! Som jag sa tidigare tog det TVÅ minuter för mig att ta reda på nästan alla väsentliga uppgifter om Öwall.
Jag fick tag på:
- födelsedatum
- riktiga förnamn (som om det skulle vara svårt att gissa ändå från "sebbe")
- adress
- telefonnummer
- hans föräldrars namn
- språkkunskaper
- intressen
- vad han gick för linje på gymnasiet
- ett sällskap han var med i som jag inte nämner namnet på
Skulle jag rota ännu mer så skulle jag nog kunna ta reda på hans favoritgodis. Jag lät Öwall göra en snabb research om mig och det dröjde inte länge förrän han fixat min adress och telefonnummer hem heller.
Ni är inga "hackers" märker jag 😀
För att göra en liten kul tävling av det här snokartemat som dykt upp så undrar jag vem som lyckas snoka reda på mitt mobilnummer först. Den som tror sig hittat rätt nummer kan skicka ett PM till mig och ange vilket nummer ni tror jag har. Vinnaren lägger jag in som edit här så vi inte går alltför OT. Så leta på 😀
February 21, 2003
BelGarath wrote: jag tycker du e en snål göteborgare som inte vill dela med sig av information! :arg: :arg: :arg:
Gå o dra något gammalt över dig
Hehe, om du fjäskar riktigt ordentligt i ett PM så ska jag förklara för dig
Men du kommer nog bara bli överraskad av att det är så himla enkelt och att det på inga sätt pågår skumheter.
3 Guest(s)