February 22, 2003
Öwall wrote: [quote=BelGarath]Thomas & Pia Öwall DINA FÖRÄLDRAR MUUUHAHAHAAHHA!
jag ska ringa dig klockan 3 inatt....
Men det är bra.. du kommer säkert inte alls åka dit för brott mot hemfridslagen om du gör det tillräckligt ofta..
skojja bara jag skulle aldrig göra det!
October 28, 2002
Sebbe står ju i avataren 😀
seriöst...Öwall har sagt i vilken stad han bor i, husnummer, sök på "öwall" i gulasidorna, i den stad, hur många öwall med samma husnummer tror ni det finns?!
Slå en sök på google på hans namn...finns alltid massa..
skitenkelt 😛
man behöver inte vara särskilt elajt 🙂
Ogre ditt mob nr däremot var en annan femma...:roll:
men det kan lösas 😛
alldeles för enkelt att ta reda på folks uppgifter idag...
February 21, 2003
Hauk wrote: Ogre ditt mob nr däremot var en annan femma...:roll:
men det kan lösas 😛
Det går faktiskt att ta reda på med rätt enkla medel. Men det vill naturligtvis till att man tänker rätt när man letar
Ledtråd: Du behöver egentligen bara besöka tre sidor för att få reda på det. Hur och var man bör leta är rätt uppenbart bara man tänker efter som sagt
February 21, 2003
BelGarath wrote: jag har hans riktiga nummer o adress nu iallfall skall klura på mobilnummret...
Nummer och adress är FÖR lätt eftersom både telefonnumret och adressen är registrerade i mitt namn. Och jag är den enda med mitt namn i hela Göteborg så det krävs ingen större ansträngning
February 22, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=BelGarath]jag har hans riktiga nummer o adress nu iallfall skall klura på mobilnummret...
Nummer och adress är FÖR lätt eftersom både telefonnumret och adressen är registrerade i mitt namn. Och jag är den enda med mitt namn i hela Göteborg så det krävs ingen större ansträngning
jag tror de står någonstans på icq eller nått 🙄 fast jag kan INGENTING om icq jag e en msn-användare
February 21, 2003
BelGarath wrote: [quote=Ogrebeast][quote=BelGarath]jag har hans riktiga nummer o adress nu iallfall skall klura på mobilnummret...
jag tror de står någonstans på icq eller nått 🙄 fast jag kan INGENTING om icq jag e en msn-användare
Det var ju därför jag skickade länken till dig via PM
June 23, 2002
Ogrebeast wrote: Ni är inga "hackers" märker jag 😀
För att göra en liten kul tävling av det här snokartemat som dykt upp så undrar jag vem som lyckas snoka reda på mitt mobilnummer först. Den som tror sig hittat rätt nummer kan skicka ett PM till mig och ange vilket nummer ni tror jag har. Vinnaren lägger jag in som edit här så vi inte går alltför OT. Så leta på 😀
Ogrebeast wrote: [quote=macrus]Precis :D, Ge mig nummret nudå :)?
0703-MYASS
Jag hittade Ogrebeast nummer :).
Coolt med siffror i det eller vad säger ni? 😀
3 Guest(s)