January 6, 2003
Du ogrebeast hitta rätt mycket om dej säg till om det är rätt
Namn: Daniel Leif Ögren
Född: 1981-04-25
Längd: c:a 192 cm
Vikt: 75 kg
Uppvuxen i: Falköping
Bor i: Göteborg
Skola: Chalmers
Linje: Teknisk Fysik
Mor: Carina
Far: Leif
Bror: Pontus
Syster: Desirée
Favoritmusik: Kent, populärmusik
Favoriträtt: Pizza
Bästa egenskap: Djurgårdenfan
Sämsta egenskap: Hämndlysten
Du hejar på rätt lag iallafal. Men hur kan du lyssna på sån dålig musik.. Fel jag tar tillbaka det jag vill ju inte ge Kent några komplimanger utan hur kan du lyssna på sånt oljud (det är nästan också snält men bättre passande)
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
Coore wrote: hmm... har inte tänkt på att tråden är väldigt offtopic..
jaja, nu får vi hålla oss till ämnet..
Ånej :cy: :cy: En moderator har upptäkt att tråden är o.t. shit vad ska vi göra nu. Kansek vi ska gå tillbaka till topicen då eller vad tycker ni andra
fåse om jag har några bra bilder
........................söker igenom disken efter bild................... Sökning misslyckad
Sorry igen bild som är bra får väll vänta tioll farsan komer hem från "norra sovjet" så jag kan låna flash läsaren.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
October 27, 2001
Ok, för att slinka in på topic igen, på denna sidan finns det bilder på utsikten från mina fönster.
(Medlemmar av intresseklubben kan anteckna att den röda polon nu är utbytt mot en svart golf.) 😉
February 22, 2003
INGEN kan hitta något om mig!
lite kul fakta om mig ändå för den intresserade
Namn: Michel Nyholm
Född: 87 04 17 (16 år)
Bor Söder om Stockholm i komunen Haninge
Längd: 181 cm
Vikt 60 Kg
Intressen: Musik
Fritidssysselsättningar: slöa, va me polare, lyssna på dödsmetal och sitta vid datorn
mycket intressant som sagt....
mina telenummer får ni ej..
June 18, 2001
Smirnoff wrote: På tal om roliga vägar. Köpte av en kille ett grafikkort, tittade vart han bodde på gulasidorna.se, till min förvånig så bodde han bland student lägenheter i lund. Vägen hette:
FaggotgrändenVilket j**la namn, önskade också att jag bodde på en sådan gata 🙄
Jag tror nog den heter "fagottgränden".
1 Guest(s)