December 25, 2000
Chewie wrote: [quote=Smirnoff]Väldigt fina Skrivbord många av er har.. Speciellt Chewies GNU Skrivbord 🙂
Undrar bara hur många av oss som kör orginal Windows 🙄
Tackar 😀
Funderar på att göra ngt riktigt snyggt, bara för att flasha lite.
Men får ta det när jag har lite mer tid.
Enlightenment krossar ju alla Xp-themes så det ska nog inte vara så svårt.
Så sant, synd bara att Enlightenment är så segt (tycker jag iaf). Så fort jag kommer hem ska vi se vad vi kan göra av Windowmaker 🙂
Förresten, var hittade du den där snitziga bakgrunden som du hade på ditt första screen?
February 21, 2003
Eftersom mitt tidigare tema gjorde att flera bad mig att skicka det till dem, så är man ju inte "ensam" om det längre. Så då måste man åter igen modifiera temat
Tackar Hauk för Sysmetrix, men den var jag också på och modifierade lite grand hehe
Så här ser det ut nu 😀
May 7, 2001
Ogrebeast wrote: Eftersom mitt tidigare tema gjorde att flera bad mig att skicka det till dem, så är man ju inte "ensam" om det längre. Så då måste man åter igen modifiera temat
Tackar Hauk för Sysmetrix, men den var jag också på och modifierade lite grand hehe
Så här ser det ut nu 😀
Va e d förnått program du har där till höger? d ser mycket käckt ut!
February 21, 2003
jokkling wrote: [quote=Ogrebeast]Eftersom mitt tidigare tema gjorde att flera bad mig att skicka det till dem, så är man ju inte "ensam" om det längre. Så då måste man åter igen modifiera temat
Så här ser det ut nu 😀
Va e d förnått program du har där till höger? d ser mycket käckt ut!
Om du tänker på den avlånga uppe i högra hörnet så är det Sysmetrix med ett skin. Sitter inte vid min dator nu så jag kan inte skicka det till dig. Skicka ett PM till Hauk så kan han fixa det 🙂
November 26, 2002
Skärmdump
Hehe, jag höll precis på att formatera datorn och sånt, så jag är lite sen. Sorry.
November 26, 2002
Gueno wrote: Öh.. jag får inte fram nån bild Öwall..
Kanske är meningen det..
kan vara så att det är segt bara.. annars kan du testa:
http://se.msnusers.com/owalls/.....PhotoID=26
June 23, 2002
En liten update http://www.knasboll.org/macrus.....rmdump.jpg 😉
October 10, 2002
Mitt skrivbord
June 30, 2001
Excellium wrote: Mitt skrivbord
Det vore ju bra om du faktiskt visade skrivbordet! Jag förstår inte varför så många envisas med att visa startmenyn, mp3-mappsstorlek, winamp eller webbläsarfönstret.
1 Guest(s)