July 27, 2002
Lite nyfiken bara. Själv består mitt mest av Skola, Datorn, Träning.
Känns inte så bra just nu dock, många av polarna är tillbakadragna, asociala, vissa har hoppat av skolan och sitter bara inne, skolan trivs jag inte så himla bra i egentligen, men det funkar ändå, blir väl bättre också.
Annars är man väl ytterst ekonomiskt beroende och finns inte mycket att göra utöver datorn.
August 21, 2001
Jobbar vardagar.. från ca 8:00 till ca 16:00. träffar flickvän vissa vardagkvällar, och i princip alla helger. Festar vanligtvis både fredag och lördag.
Jobbar som it-samordnare, så datorer finns i min närhet i princip alltid.
Har förnärvarande ett bra liv.. den sociala umgängeskretsen växer allt för fort och tiden rullar på så snabbt att det ibland känns som om jag inte hinner med. Trivs med tillvaron.
July 3, 2003
går i skolan från 8:30 till 16:30 de värsta dagarna, sen kommer man hem, sitter vid datorn i en timme ungefär, sen antingen ringer jag nån kompis o ser om den vill göra nå, eller så kommer nån kompis till mig strax efter att jag kommit hem... 😛 väl i skolan arbetar jag till och från men även i skolan är jag aktiv här på forumet... 😉 under helgerna kommer det förmodligen att bli LAN'ande som gäller i framtiden eftersom man är Crew på ett lan i västerås nu.... 😀 😉 har det dock väldigt dåligt med stålar just nu.... funderar dock på att skaffa mig ett A64 system så fort jag får pengar... försöker va så snål jag kan, men ändå, jag försöker ändå fixa så jag kan köpa grejer, haha.... 😉
April 10, 2001
Ungefär såhär
https://www.nordichardware.se/.....ht=#818305
July 27, 2004
Vakna 06:25.
Göra iordning mej själv och dottern för dagen.
Cykla till dagis med barnet, och sedan till jobbet.
Jobba till ca 16:30, åka hem.
Handla/städa/laga mat => kl ~20:00
Titta på TV och natta barn => kl ~21:30
Tid "till förfogande" då fästmön vill sova tillsammans med mej, men jag vill koppla av framför datorn.
Någon gång i intervallet 23:30 - 02:00 => Läggdags!
/Olle