July 27, 2002
Lite nyfiken bara. Själv består mitt mest av Skola, Datorn, Träning.
Känns inte så bra just nu dock, många av polarna är tillbakadragna, asociala, vissa har hoppat av skolan och sitter bara inne, skolan trivs jag inte så himla bra i egentligen, men det funkar ändå, blir väl bättre också.
Annars är man väl ytterst ekonomiskt beroende och finns inte mycket att göra utöver datorn.
August 21, 2001
Jobbar vardagar.. från ca 8:00 till ca 16:00. träffar flickvän vissa vardagkvällar, och i princip alla helger. Festar vanligtvis både fredag och lördag.
Jobbar som it-samordnare, så datorer finns i min närhet i princip alltid.
Har förnärvarande ett bra liv.. den sociala umgängeskretsen växer allt för fort och tiden rullar på så snabbt att det ibland känns som om jag inte hinner med. Trivs med tillvaron.
July 3, 2003
går i skolan från 8:30 till 16:30 de värsta dagarna, sen kommer man hem, sitter vid datorn i en timme ungefär, sen antingen ringer jag nån kompis o ser om den vill göra nå, eller så kommer nån kompis till mig strax efter att jag kommit hem... 😛 väl i skolan arbetar jag till och från men även i skolan är jag aktiv här på forumet... 😉 under helgerna kommer det förmodligen att bli LAN'ande som gäller i framtiden eftersom man är Crew på ett lan i västerås nu.... 😀 😉 har det dock väldigt dåligt med stålar just nu.... funderar dock på att skaffa mig ett A64 system så fort jag får pengar... försöker va så snål jag kan, men ändå, jag försöker ändå fixa så jag kan köpa grejer, haha.... 😉
April 10, 2001
Ungefär såhär
https://www.nordichardware.se/.....ht=#818305
July 27, 2004
Vakna 06:25.
Göra iordning mej själv och dottern för dagen.
Cykla till dagis med barnet, och sedan till jobbet.
Jobba till ca 16:30, åka hem.
Handla/städa/laga mat => kl ~20:00
Titta på TV och natta barn => kl ~21:30
Tid "till förfogande" då fästmön vill sova tillsammans med mej, men jag vill koppla av framför datorn.
Någon gång i intervallet 23:30 - 02:00 => Läggdags!
/Olle
February 27, 2003
När jag pluggar så blir det gå upp kl 6.30, sedan dusha & frukost. Ta tåget till skolan slutar kl 10. Hem och sitta framför datorn eller håller på med annat. Vid 18 så är det tåget igen för thaiboxnings träning. Thaiboxning fem gånger i veckan så man behöver vila rätt mycket 🙂
October 25, 2003
07.00 Stänger av väckarklockan för första gången.
07.10 Stänger av väckarklockan för andra gången.
07.20 Stänger av väckarklockan och kliver upp.
07.21 Sätta sig framför datorn och titta vad man fått ner från DC under natten
07.30 Dusha
07.40 Datorn igen, lyssna på musik.
08.00 Iväg till skolan
08.10 - 15.30 Skola
15.40 Kommer hem
15.45 Äter macka framför TVn
16.00 Datorn/NH
17.00 Mat
17.30 Ev. läxor, Annars datorn
18.30 Ut med polarna
22.00 Komma hem, Datorn igen
22.30 Borsta tänderna för att inte väcka farsan senare.
22.35 Datorn
01.00 Börjar bli trött, och tänker "Ajdå, jag ska nog börja avsluta allt..."
02.30 - 07.00 Sova.
July 13, 2004
Peter@20ghz wrote: Ungefär såhär
https://www.nordichardware.se/.....ht=#818305
Du är min nya idol 😀
February 3, 2003
Skola på vardagar utom i stort sätt fredagar då vi har en lektion (som är inställd imorgon) torsdagar är det körskola.
helger : Har inte mycket att göra. Folket som bor i trakten gillar inte att umgås med mig av någon anledning. Tycker jag är skum eller något. Men annars kommer det någon polare från någon annan håla...
April 10, 2001
.ToL wrote: [quote=Peter@20ghz]Ungefär såhär
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?p=818305&highlight=#818305
Du är min nya idol 😀
Tackar 🙂 men jag gör inget annat än detsamma som era föräldrar en gång gjort, och som ni själva kommer att göra nån gång i framtiden.
Fast, visst är väl vi alla lite vardagshjältar då och då 🙂
2 Guest(s)