March 14, 2004
Vaknar ca 7, duschar, fixar iordning mig, sen (ingen) frukost
8.10 - 15.35 skola
16.00 - hemma och trycker i mig mat
16.30 - 18.30 datorn
18.30 - 19.00 middag
19.00 - ev läxor annars datorn
20.00 - 22.00 kanske ute med polarna annars dator till 1.00 så jag går och lägger mig... Så ser en vardag utför mig kanske 🙄
Sen brukar jag vara ute och springa ibland och tränar vid 22-tiden...
July 14, 2004
07:00 mor kommer in o skriker något om att jag ska till skolan. 07:10 samma sak, 07:20 mor skriker på mig att gå upp innan hon ger sig iväg till jobbet. sätter väl mig sisådär lagom pigg upp i min filmsoffa efter senaste nattens film på burken dårå.
funderar på om man ska gå till skolan eller skippa det. går o käkar någon macka man hittar nånstans i köket. sätter sig vid datorn o gör den redo för användning när man kommer hem ( stänger av videoprogram osv ) sen så går man till skolan . kommer en timma försent, lärarna lackar man typ : orka. 09:00 - 15:00 skola. 16:00 kommer hem, sätter sig vid datorn, lirar lite pcw, levlar avatarerna på lineage2. går in på brafilm.se och tittar vad man ska se på. drar ner den, och lägger sig o tittar, somnar och så samma, på helgerna så är de kompislan hela dan med Bogus^ här på forumet 😀 ( =P )
September 16, 2002
Skola måndag - fredag. Från 2-5 lektioner per dag. Pluggar Samhällsvetenskap med inrikting på Samhäll.
Äter Chokladmuffins till frukost och kvällsfika, eller Coco Pops med mjölk.
Jag har inga större problem med skolan. Ekonomin kunde ha varit bättre, men jag klagar inte. Livet är okej, det har blivit betydligt bättre det senaste året. Efter det här sista året på skolan så lämnar man staden och allt kommer bli mycket bättre.
Scenario 1
Efter skolan blir det vanligtvis datorn där man kollar sin kontaktlista och ser vilka som är online. Kollar hur det går med diverse nedladdningar och sedan sitter man och fördriver tiden. Spelar inte så mycket som förr, nu blir det mest skapande av olika slag som webdesign, photoshop och nu på senare tid spel.
Ser väldigt lite på TV och lägger mig oftast nån gång mellan 2-5 på natten.
Scenario 2
Man går ned på stan med polare och drygar sig och tiden bara flyger bort.
Man går hem senare och sätter sig vid datorn.
Scenario 3
Man går hem efter skolan och väntar på att det ska bli kväll då man ska ut och träffa polarna.
March 21, 2003
Callister wrote: Tindy: Pallar du att sova så lite?
Skulle också vilja kunna det, men måste sova 8-9 timmar per natt.
Så här e det med mej jag klarar att sova så lite i perioder sen tar jag ett par månader och sover minst 6-7 h .... sen kan man sova 5h eller mindre ett tag...
Dock måste jag gå upp kl 6 nuförtiden så det blir inga sena nätter för mej på ett bra tag (CA 3 ÅR!!!) :cy:
May 17, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Vaknar 07.00
Käkar
Åker till skolan 07.15
Käkar
Spöar nån
Käkar
Maskar i skolan så jag kan åka hem runt 14.00
Käkar
Kör traktor eller dräggar runt hemma några timmar
Käkar
Bygger muskler eller kör några mil på cykeln
Käkar
Dricker 1.5 liter kaffe
Går och lägger mig
jag säger då det, det där låter inte nyttigt direkt.
September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Vaknar 07.00
Käkar
Åker till skolan 07.15
Käkar
Spöar nån
Käkar
Maskar i skolan så jag kan åka hem runt 14.00
Käkar
Kör traktor eller dräggar runt hemma några timmar
Käkar
Bygger muskler eller kör några mil på cykeln
Käkar
Dricker 1.5 liter kaffe
Går och lägger mig
jag säger då det, det där låter inte nyttigt direkt.
Näe, verkligen inte.
Alla avgaser från traktorn.
1 Guest(s)