December 11, 2002
pfff KK är inget annat än bara fooly cooly! (lol där fick jag t.o.m in lite anime ;D) det är ju dock inte så lyckat om man börjar få känslor.. men det tror jag nog vi alla är överens om? jag tycker som Jiggly, flera KK's är ju fan inga problem men du måste behandla de alla lika! inget knussel här inte!
March 11, 2003
Det funkar väldigt sällan. Den ena parten brukar alltid ha mer känslor än den andra. Så är det ju till och med i vanliga förhållanden. Om man inbillar sig att man skall kunna upprätthålla ett längre sexuellt förhållande utan att känslor blandas in, då lurar man mest sig själv.
February 12, 2002
denstore wrote: Det funkar väldigt sällan. Den ena parten brukar alltid ha mer känslor än den andra. Så är det ju till och med i vanliga förhållanden. Om man inbillar sig att man skall kunna upprätthålla ett längre sexuellt förhållande utan att känslor blandas in, då lurar man mest sig själv.
Men som sagt https://www.nordichardware.se/.....ght=matrix
Känslor är ju bara fake.. Bara köttet som spelar sinnet spratt..
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore]Det funkar väldigt sällan. Den ena parten brukar alltid ha mer känslor än den andra. Så är det ju till och med i vanliga förhållanden. Om man inbillar sig att man skall kunna upprätthålla ett längre sexuellt förhållande utan att känslor blandas in, då lurar man mest sig själv.
Men som sagt https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=70977&highlight=matrix
Känslor är ju bara fake.. Bara köttet som spelar sinnet spratt..
Problemet är att din teori om känslor inte stämmer. Sen, när du har blivit TBÖ, så kan vi fråga dig igen. Du kanske tror att du kan leva i sus och dus, bete dig som en riktig skitstövel, och pippa allt som rör sig, utan att du berörs av det. Du kommer antagligen att få äta upp det senare, när du inser att det inte bara är killar som kan leka den leken. Det finns nog inget som kan vara så grymt medvetet om var dina känslor finns, som en försmådd tjej.
1 Guest(s)