February 12, 2002
denstore wrote:
Problemet är att din teori om känslor inte stämmer. Sen, när du har blivit TBÖ, så kan vi fråga dig igen. Du kanske tror att du kan leva i sus och dus, bete dig som en riktig skitstövel, och pippa allt som rör sig, utan att du berörs av det. Du kommer antagligen att få äta upp det senare, när du inser att det inte bara är killar som kan leka den leken. Det finns nog inget som kan vara så grymt medvetet om var dina känslor finns, som en försmådd tjej.
"TBÖ"?.
Du säger en massa kloka saker som vanligt. 😀 Och du har säkert rätt.
Men jag är en snäll "människa", gör ialf ingen ledsen.
Vet förresten de där om tjejerna, tycker de är de som är bättre på att leka den leken, å tycker allmänt de är ondare än kilalr, vi är ju så godtrogna.. 🙄 .. Tjejerna hålleer på bli utnyttjande kåta monster,, nått måste göras!
När blev du moderator förresten?
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
"TBÖ"?.Du säger en massa kloka saker som vanligt. 😀 Och du har säkert rätt.
Men jag är en snäll "människa", gör ialf ingen ledsen.När blev du moderator förresten?
Torr bakom öronen....
Du är säkert snäll, kråkan. Problemet är att saker man gör utan ont uppsåt, ofta kan ses som något helt annat. Vi har alla gjort dumheter, och alla fått lida för dem. Men man kan ju alltid försöka undvika de alltför uppenbara fällorna....:)
February 12, 2002
denstore wrote:
Torr bakom öronen....Du är säkert snäll, kråkan. Problemet är att saker man gör utan ont uppsåt, ofta kan ses som något helt annat. Vi har alla gjort dumheter, och alla fått lida för dem. Men man kan ju alltid försöka undvika de alltför uppenbara fällorna....:)
Aha, jo jag är torr, har nått konstigt eksem däremot.. 😕
Sant.
Tycker du formelerar dig lite konstigt ibland, du kanske är en nivå över mig.. Tänk på vars du skriver dessa inlägg, de ska ju vara meningen att alla ska förstå..
( Menade nu inte de inlägget utna bara i allmänhet)
"De uppenbara fällorna"? Vad gör det om de bara gör det för min kropp, om jag liks bara gör det för deras?
När blev du moderator förresten?
January 28, 2003
hmmz, visst "så länge inga känslor blir inblandade"..
men hur lätt är det då? med tanke på att vi människor är djur och djurs primära uppgift är att fortplanta sig, så kommer ju känslorna bli inblandade..
(nu kommer bara mina teorier, inte alls faktabaserat eller egna erfarenheter...)
men hade man inte börjat längta efter sin KK för att.. ja, göra det KKs pysslar med, och då är det ju känslor inblandade där, eller? :bok:
sen kommer det utvecklas till mer och mer, och tillslut sitter man där å e besviken för att det tog slut när andra parten inte ville mer än pippa...
aja, det är bara rena spekulationer, men det är väl okej så länge det funkar, vilket jag dock inte tror det för så länge...
January 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Som sagt hur ser ni på ett kk "förhållande"?
Kan man ha flera kk's? Det är ju inget exklusivt förhållande men ialf..
Om den ena har känslor för den andra men de inte är besvarade, bör man avbryta då?
Osv...
Tja, för de som inte har flickvän: Ju mer f**ta desto bättre 🙄
July 11, 2002
Ser själv lite negativt till det hela.
Visst det kan ju vara skönt att få ett ..... av flera olika kk's
Sen är det också sjukdommar, MYCKET större chans att få något äckel på sig, visst det finns Kondom...
Hällre så skaffar man en fast parter då man har förttroende för en, då den inte går och knullar andra och som man får turas om :arg:
September 5, 2001
Alltså, KK är skit...eller det beror på, alltså det blir ju så lätt att man blir kär när man kommer så nära en person och så uppstår det alltid komplikationer...tex om du vill bli mer än KK med säg tjejen och hon verkligen inte vill det så är ju allt åt helvete?
Så länge man håller koll på vad som är "bara sex" och vad som är kärlek så är det nog lungt...är ju svårt men för vissa så är det lätt...äh det är ingen som fattar endå. 🙂
ps. använd kondom 😉
July 18, 2003
Jontez wrote: [quote=Kame_boy]allt bra förutom att könsjukdomar kan spridas skitsnabbt om man har flera KKs
Jag säger bara en sak, Kondom!
Säger bara en sak, obehagligt och det gör ont!
Är väldigt tacksam att min flickvän äter piller!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
August 22, 2001
Men ååå kråkan... är det här verkligen relevanta bekymmer du har eller har du bara fått lappsjuka?
Personligen tycker jag att känslor och sex hör ihop. Jag kan ju inte tända på någon jag inte känner attraktion till och attraktion är ju en känsla... fast å andra sidan kan jag ju känna attraktion till någon trots att inte någon djupare "förhållandekänsla" vill infinna sig... knepigt.
Uppfordringsvis vill jag bara säga till dig att inte krossa några flickehjärtan bara för att du upptäckt vuxenleken.
Antal KK`s: 0
2 Guest(s)