February 17, 2004
Fick igår inbrott i min bil mitt på ljusan dan, mellan kl 18 och 19.30. De slog sönder rutan på förarsidan och snodde väskan såg låg i. Kunde inte drömma om att något sådant kan hända. Det är dessutom mycket folk i rörelse vid den tiden. Folk verkar inte bry sig det minsta :arg:. Som tur var så snodde de inte mobilen eller stereon i handskfacket. Att Gbg har förvandlats till Harlem Ghetto hade jag ingen aning om. Dags att beväpna sig med hagelbössa då anarki verkar gälla?
Mest förbannad att de snodde min medicin som låg i väskan, vilket har gjort att jag mår väldigt dåligt.
/Dani
November 21, 2005
February 17, 2004
Delph1 wrote: Man ska aldrig lämna saker synligt i bilen 🙁
//Andreas
Önskvärt tänkande men knappast möjligt att genomföra. Har alltid en massa väskor och kassar som jag har med mig. Kan omöjligt bära med mig all skit :-?. Förstår nu varför de beväpnar sig i USA och det känns som problemen är på väg hit med.
/Dani
February 10, 2004
Johan- wrote: jadu.. därför man bor i stockholm >.< Är det så att brottsligheten är typ 2000 gånger högre i kungsbacka än i gtg stad?
Jo tjena.. de va ju ett bra svar.
Tror det är lika jävligt här uppe som där nere dessvärre =/
Jäkla skit samhälle.. kan man inte bara sätta alla hycklare på en öde ö å låta dem äta varandra elr nått. dom e fan inte värda å leve. lär er se skillnad på Mitt och Ditt.
February 17, 2004
Combat wrote: [quote=Johan-]jadu.. därför man bor i stockholm >.< Är det så att brottsligheten är typ 2000 gånger högre i kungsbacka än i gtg stad?
Jo tjena.. de va ju ett bra svar.
Tror det är lika jävligt här uppe som där nere dessvärre =/
Jäkla skit samhälle.. kan man inte bara sätta alla hycklare på en öde ö å låta dem äta varandra elr nått. dom e fan inte värda å leve. lär er se skillnad på Mitt och Ditt.
Eller en annan bra lösning. Har en polare på jobbet som berättat att han ibland ser löst folk snoka på bilar utanför hans lägenhet på sena kvällar. I ett sånt läge skaffar man sig en Sniper/gevär med saltpatroner. Skjuter dom i arslet. Jag hade nog garvat ihjäl mig
/Dani
August 9, 2005
Farsan råkade glömma GPSen synlig i bilen på fredagskvällen för någon vecka sedan och morgonen efter så hade någon försökt att slå sönder sidorutan. Tyvärr för deras del har bilen laminerade sidorutor (något som de flesta bilar inte har, väl?). Så dom fick inget och vi fick en ny ruta på försäkringen.
1 Guest(s)