September 16, 2002
Nu har jag suttit och skrivit ett arbete som skulle vara klart imorn. Men ingen rast för det, för nu måste jag börja skriva ett till arbete som ska vara 2500 ord.
Men jag har ett problem. (Snarare två, arbetet är ett av dom.)
Jag håller på att fryga ihjäl om händerna!
Hur ska jag få tillbaka värmen?
Det hjälper inte att röra på dom, gnugga dom eller att sitta på dom!
March 29, 2003
Lägg dig i sängen i fosterställning med ett tjockt täcke och händerna mellan låren. Det gör underverk ska jag tala om 😀
Kan dock dröja ett tag innan värmen etablerar sig, men det funkar.
Eller håll händerna under varmt rinnande vatten, eller framför en stark lampa 🙂
August 11, 2004
Zunk wrote: en polare har en plast förpackning i form av ett hjärta som man trycker lite lätt på å då blir det typ ~40-50 grader i ~10 minuter, skit skönt om det e kallt! sån borde delas ut gratis till almänheten! laddas genom nåra minuters kokande i varmt vatten... grymt!
jag har två st likadana som man ska ha i skorna 😀
Ett stort glas brännvin kan kanske vara en uppvärmande ide´??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Zunk wrote: en polare har en plast förpackning i form av ett hjärta som man trycker lite lätt på å då blir det typ ~40-50 grader i ~10 minuter, skit skönt om det e kallt! sån borde delas ut gratis till almänheten! laddas genom nåra minuters kokande i varmt vatten... grymt!
Jo, man skiter säkert skönt när det är kallt, och man har en sån..
Dessa för baskade sär skrivare..
Kan inte hålla mej, måste bara in flika det ko miska resul taten av det hela.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 17, 2002
Ställ/Sätt dig upprätt, dra bak axlarna, armarna efter sidan och spreta vågrätt med fingrana utåt med båda händerna, sen rycker du på axlarna upp och ner i den ställningen.
Du kommer att känna hur blodet pumpas ut i händerna.
Edit: Du måste sträcka på armarna efter sidan och spreta vågrätt med fingrarna hela tiden.
November 16, 2002
fyll en flaska med varmvatten o håll i den lr skaffa en värmedyna lr varför inte ett sådant där hjärta som man kan koka för att ladda om
TIPS FRÅN COACHEN: Blås aldrig i händerna/handskarna när du är utomhus o det är kallt för då blir det bara kallare om händerna pga fuktigheten i din andedräkt, ganska jsälvklart men många som inte tänker på det, stoppa hellre händerna innanför kragen i halsen
December 5, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Zunk]en polare har en plast förpackning i form av ett hjärta som man trycker lite lätt på å då blir det typ ~40-50 grader i ~10 minuter, skit skönt om det e kallt! sån borde delas ut gratis till almänheten! laddas genom nåra minuters kokande i varmt vatten... grymt!
Stå på dig...jag har i princip gett upp. Känns lönlöst att rätta folk, dem verkar inte lära sig ändå 🙁
Kizo...har du kollat att fönstret är helt stängt?
September 28, 2003
Sardaukar wrote: [quote=ilg@dd][quote=Zunk]en polare har en plast förpackning i form av ett hjärta som man trycker lite lätt på å då blir det typ ~40-50 grader i ~10 minuter, skit skönt om det e kallt! sån borde delas ut gratis till almänheten! laddas genom nåra minuters kokande i varmt vatten... grymt!
Stå på dig...jag har i princip gett upp. Känns lönlöst att rätta folk, dem verkar inte lära sig ändå 🙁
nej, det gör dem inte därför bryr man sej inte, om alla skulle rätta så ser vi nog mer av "vi mot resten fenomenet" alltså att göra tvärtemot vad alla andra säger
2 Guest(s)