January 12, 2004
Kizo wrote: [quote=Dehman][quote=Kizo][quote=Dehman]Donera sperma? =)
Får man mycket om man säljer på Tradera?
Jag menar ju på en spermabank. /=
Men... Kan du svara på min fråga? :bgrin:
March 10, 2002
obelix wrote: [quote=Kizo][quote=Dehman][quote=Kizo][quote=Dehman]Donera sperma? =)
Får man mycket om man säljer på Tradera?
Jag menar ju på en spermabank. /=
Men... Kan du svara på min fråga? :bgrin:
http://www.vardguiden.se/Article.asp?c=3260
Funderar på att göra detta. 😀 Någon som vet vad man får betalat? =)
February 16, 2005
om du inte är en liten sketen vekling så rekomenderar jag dig att rota dig i väg till närmaste bilskrot el. liknande å fråga efter jobb det blir sälla "vitt" det kan vara rätt hårt/tungt lönen kanske inte är världs bäst men behöver dom hjälp så kom överens om en lön samt veckovis utbetalning (i näven om ej vitt) vecko vis är bra för om han vill blåsa dig blir det bara på max en vecka å inte som många andra i sverige varje år blir bålsta på hela månadslönen..
January 20, 2002
Kizo wrote: [quote=Cezar][quote=Kizo]Nu är det så att man inte lyckats få sommarjobb i år... Tydligen måste man söka för att få det.
I alla fall; hur ska man då tjäna pengar?
Jag får ju inge studiemedel förrän till hösten då jag börjar Högskola, så något måste jag göra i sommar.Tips?
Sälj gamla grejjer på Tradera(.com). Det finns folk som köper allt. Jag har tjänat flera tusen på det av gamla saker som jag inte har någon nytta av.
Jo, har tänkt på det. Men jag ångrar mig alltid när jag säljer något. 🙁
Jag hade en jättefin Snes samling jag nästan sålde allt av för ca: 4 år sedan.
Snes enhet, 2HK, Scope, Mus, Converter, 70 spel, däribland höjdare som Earthbound, Super Metroid (spel + guide boxar, båda två), KI, SF2, SF2 Turbo och så mycket annat....
Jag får lust att skjuta mig själv bara jag tänker på det. :
...Typiskt... Nu blev jag deprimerad...
Jo det är klart så känner jag med men man har mer nytta av pengar än massa saker som ligger och skräpar.
September 16, 2002
Cezar wrote: [quote=Kizo][quote=Cezar][quote=Kizo]Nu är det så att man inte lyckats få sommarjobb i år... Tydligen måste man söka för att få det.
I alla fall; hur ska man då tjäna pengar?
Jag får ju inge studiemedel förrän till hösten då jag börjar Högskola, så något måste jag göra i sommar.Tips?
Sälj gamla grejjer på Tradera(.com). Det finns folk som köper allt. Jag har tjänat flera tusen på det av gamla saker som jag inte har någon nytta av.
Jo, har tänkt på det. Men jag ångrar mig alltid när jag säljer något. 🙁
Jag hade en jättefin Snes samling jag nästan sålde allt av för ca: 4 år sedan.
Snes enhet, 2HK, Scope, Mus, Converter, 70 spel, däribland höjdare som Earthbound, Super Metroid (spel + guide boxar, båda två), KI, SF2, SF2 Turbo och så mycket annat....
Jag får lust att skjuta mig själv bara jag tänker på det. :
...Typiskt... Nu blev jag deprimerad...
Jo det är klart så känner jag med men man har mer nytta av pengar än massa saker som ligger och skräpar.
Näe, inte när vi snackar om SNes...
October 7, 2002
En möjlighet är att göra en sen ansökan till högskola för sommarkurser, och få lite extra pengar från CSN. Förutsätter att det antingen är en distanskurs eller att du lite snabbt och enkelt kan fixa dig boende över sommaren.
September 16, 2002
TERdON wrote: En möjlighet är att göra en sen ansökan till högskola för sommarkurser, och få lite extra pengar från CSN. Förutsätter att det antingen är en distanskurs eller att du lite snabbt och enkelt kan fixa dig boende över sommaren.
Jag får inte läsa sommarkurser.
Har redan kollat upp det.
Det var något om att jag inte får betyg förrän i juni och senaste ansökning är före, bla bla, nånting.
2 Guest(s)