August 2, 2001
Nyårskvällen är ju en kväll där det konsumeras väldigt mycket alkohol. Därför tänkte jag dra igång denna poll för att se vad som är populärt. Så precis som topic lyder, hur ska ni berusa er under nyår?
EDIT:
Kanske skulle tillägga att jag har 4 tuborg gold och en flaska bacardi limon att hitta på något kul med.
October 28, 2002
Vi åker till Vemdalen imorgon bitti 9st och stannar där till måndag. Det blir en dimmig helg med konsumtion av diverse berusningsmedel.
I alkoholväg är detta inhandlat för min del;
1st back staropramen
1st box Chill Out Verandas (3L)
1st Molinari Samboca Extra 500ml
För alla 4 dagar då, sen kan det hänta att jag bjuder litet. Lite annat än alkohol kan det ju eventuellt bli. Kommer garanterat bli MYCKET spännande snowboardåkning på lördagen!
June 23, 2002
nXsty wrote: [quote=Snorch]Sprit.. Vart är spriten? Finns inget bättre än diverse spritsortet..
Kom på att jag glömde det sen, men det går väll under "mm" i "Drinkar/bål mm." för du dricker väll inte rent? 🙂
Vissa stepmongon(;)) gillar ju att shotta. 🙄
EDIT: Iofs funkar tex. sprit som Bacardi Razz att dricka rent utan, men ändå.
March 14, 2001
macrus wrote: [quote=nXsty][quote=Snorch]Sprit.. Vart är spriten? Finns inget bättre än diverse spritsortet..
Kom på att jag glömde det sen, men det går väll under "mm" i "Drinkar/bål mm." för du dricker väll inte rent? 🙂
:heart:
edit: stepmongon?
April 14, 2002
Snorch wrote: [quote=macrus][quote=nXsty][quote=Snorch]Sprit.. Vart är spriten? Finns inget bättre än diverse spritsortet..
Tror det är jag som är steppmongot.
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=Snorch][quote=macrus][quote=nXsty][quote=Snorch]Sprit.. Vart är spriten? Finns inget bättre än diverse spritsortet..
Tror det är jag som är steppmongot.
2 Guest(s)