January 6, 2004
Jag hoppas att det inom snar framtid kommer något piller som ger oss oändligt liv eller åtminstonde mycket längre liv då behöver man inte tänka på sin död så tidigt framöver =).
Eftersom jag var född med bra rykte och kommer säkert bli något stort inom min karriär så vill jag även vara orörd i min kista, händer det att jag misslyckas innan 50år så kan jag tacka JA till donation.
squarepusher wrote: Dom får ta rubbet, är man död så bryr man sig inte..men med ett förbehåll, det som dinglar mellan bena tar jag med mig i graven, tänk om dom någon gång i framtiden kan transplantera könsorgan..då finns det risk att ens bästa kroppsdel hamnar på någon fet och äcklig gubbe...NO WAY!!
EDIT: Kom att tänka på en sak, vore schysst om man kunde kräva att ens organ gick till någon som led av en "icke egenförvållad sjukdom" dvs inte till någon som har levt osunt (käkat massa fett, rökt,krökat) och blivit sjuk av det, då får man fasen skylla sig själv enl mig.
Saken är att då att dem som har begravts i jord eller som har donerat kommer aldrig kunna leva igen, medans dem som har legat i kista har chans för ett 2:a liv, fan va grymt alltså kan hända fick en känsla. En del av mitt beslut ligger i detta inlägg.
Förstår ni vad jag menar ?
January 12, 2004
Tror ärligt att dom inte vill ha dom.
Dom vill inte ens ha mitt blod (blev tvingad att bli blodgivare när jag pluggade OMP).
Har förhöjda levervärden.
Knaprar smärtstillande som det vore godis, så värderna lär inte bli bättre.
Har njursten.
Håret är snart grått/vitt.
Skulle kunna donera kroppen till en "Bodyfarm", om det fanns en sådan i Sverige.
Det ska vara huden, det har jag gott om iaf. :)R
Vid närmare eftertanke så skulle jag kunna donera t.ex en njure eller nått till sonen ifall han skulle behöva det..
Men till vem som helst...Näe..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
squarepusher wrote: Dom får ta rubbet, är man död så bryr man sig inte..men med ett förbehåll, det som dinglar mellan bena tar jag med mig i graven, tänk om dom någon gång i framtiden kan transplantera könsorgan..då finns det risk att ens bästa kroppsdel hamnar på någon fet och äcklig gubbe...NO WAY!!
EDIT: Kom att tänka på en sak, vore schysst om man kunde kräva att ens organ gick till någon som led av en "icke egenförvållad sjukdom" dvs inte till någon som har levt osunt (käkat massa fett, rökt,krökat) och blivit sjuk av det, då får man fasen skylla sig själv enl mig.
Shit, här visar du verkligen vilken empati och intellektuell och känslomässig mognad du besitter. Bra jobbat....... 😀
3 Guest(s)