June 17, 2001
Passa på och njut då =)
Eller se till att hjälpa mig i den tråd jag tänkte starta. Jag har nämnligen lite Mobiltele problem.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
För att han ville regga om sig så att han skulle vara reggad på en skottdag. Men ack vad han blev snopen när forumet buggade och reggade honom den 1 mars... hehehe
/FD. Crew ffs
June 17, 2002
DiDi wrote: [quote=caged]Var det skottdag? Fy fan va tufft. Då var det alltså 8 år sen ölen jag har på rummet gick ut... =)
29 feb 1996 =)
Drick den...
den har förvandlats till sprit...=) billig sprit fan...
Köp massa öl o låt det stå så jäser det till sig...=)
eller ruttnar det bara???
August 20, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=DiDi][quote=caged]Var det skottdag? Fy fan va tufft. Då var det alltså 8 år sen ölen jag har på rummet gick ut... =)
29 feb 1996 =)
Drick den...
Drick den och testa!!!
June 17, 2002
DiDi wrote: [quote=MULLVADEN][quote=DiDi][quote=caged]Var det skottdag? Fy fan va tufft. Då var det alltså 8 år sen ölen jag har på rummet gick ut... =)
29 feb 1996 =)
Drick den...
Drick den och testa!!!
i dont trust that shit man...=) 😛 8)
July 8, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=DiDi][quote=MULLVADEN][quote=DiDi][quote=caged]Var det skottdag? Fy fan va tufft. Då var det alltså 8 år sen ölen jag har på rummet gick ut... =)
29 feb 1996 =)
Drick den...
Drick den och testa!!!
i dont trust that shit man...=) 😛 8)
För det första dricker jag inte öl. För det andra dricker jag inte GAMMAL öl. =)
1 Guest(s)