August 28, 2004
Jo, allt detta med övervakning hit och det. Integritet kommer i princip inte existera tror jag. Ringer man med mobilen, så kan kostymnissar se exakt vartifrån man ringer, sitter man vid en dator så är det likadant. Detta då i dagsläget, hur ser det ut om 10 år? Kommer ens minsta steg att bevakas, och allt loggas? Det är vad jag tror, vi går sakta men säkert mot att bli fångar i vårt eget land.
March 11, 2003
_Bjornstrom_ wrote: Jag tror inte vi finns om 10 år, inte sverige för den delen heller.. För George w idiot har bombat sönder världen.
Tja, om han kan hålla fingrarna i styr i ett par tre år, så skall vi nog överleva honom. Detta är ju faktiskt hans sista period.
Ibland frågar jag mig hur folk kan vara så oroliga för George W, när de flesta som är det minsta pålästa borde inse att det snarare är de som han ogillar som man skall oroa sig för. Inte för att jag är någon direkt fan av W eller hans politik, men världen kommer att överleva hundratals såna som honom, medans det är betydligt troligare att länder som Nordkorea, Iran, Pakistan, Kina eller Indien får spasmer i atombombsfingret......
November 10, 2003
_Bjornstrom_ wrote: Jag tror inte vi finns om 10 år, inte sverige för den delen heller.. För George w idiot har bombat sönder världen.
Så kan man ju se på saken, min personliga åsikt är att Göran Persson och kompani är ett mycket större och mera relevant hot, vi kan vara glada om våran statsminister gått ut grundskolan. (herr george har mycket mera utbildning än så) Hur tror du världen skulle va om Göran Persson och hans band av glada sjörövare skulle styra en supermakt istället? :/
August 28, 2004
r700 wrote: [quote=_Bjornstrom_]Jag tror inte vi finns om 10 år, inte sverige för den delen heller.. För George w idiot har bombat sönder världen.
Så kan man ju se på saken, min personliga åsikt är att Göran Persson och kompani är ett mycket större och mera relevant hot, vi kan vara glada om våran statsminister gått ut grundskolan. (herr george har mycket mera utbildning än så) Hur tror du världen skulle va om Göran Persson och hans band av glada sjörövare skulle styra en supermakt istället? :/
Göran skulle nog vara världens rikaste, samt fetaste ledare. 90% skatt på allt, och massor av nedskärningar. Sen skulle han försöka få hela jordens befolkning att flytta till hans land, och låta alla invandrare leva gratis, och andra får slita för dessa.
Hmm, jag känner igen detta. 😮
January 6, 2006
August 28, 2004
Tocky wrote: Ja om tio år, om sossarna är kvar i makten, så blir väl Sverige ett enda stort Gulag 2. Det finns ingen vänsterpolitik som inte leder till totiliärt förtryck.
Om 4 år, när alla som är lite under 18 får chans att rösta, så kommer Sverigedemokraterna garanterat att komma över 4% spärren, och folkpartiet sitter nog i makten inom 8 år.
August 16, 2003
Lodisen, invandrarna lever inte gratis i Sverige, dom får betalt!
om sossarna får fortsätta med nedbrytningen av vårat land så kommer det nog se ut som i Frankrike här. stora Ghetton med trasiga byggnader och alla springer runt och plundrar och bränner bilar på nätterna.
December 17, 2005
Ontopic
Menade inte prick att usa skulle börja bomba världen dirket utan anledning.. Utan kan tänka mig lite mer som att någon bombar usa, och dom ger tillbaka... Och sen är allt poff borta..
Offtopic
Dra alla invandrare över en kant är väl rätt jäv*a tragiskt ?
visst fan finns de väl dom som förstör och härjar.. Men även då motsatta...
November 22, 2001
Om sossarna får fortsätta styra:
Landets ekonomi på väg att krasha, det finns knappt några jobb, över 50% av befolkningen lever på bidrag.
Skolor kommer vara rena krigszoner.
De som har jobb kommer inte våga lämna huset mer än för att åka till jobbet.
Om vi får blått styre:
Vi lever i en utopi, alla trivs och har de jobb de vill.
Man kan ju alltid fantisera lite 😉
October 1, 2002
Om vi utgår från dagens styre, och antar att det håller vid sig under en tioårsperiod:
Sverige kommer att vara nära att bli klassat som ett öststatsland, präglat av fattigdom, hög arbetslöshet och ett gatuvåld utan dess like. Mångkulturen kommer att ha satt sina spår, och till följd av detta kommer vi att leva i det värsta av morbida samhällen. Allt detta jämte en korrumperad regering som ståtar med ministerstyre och allsköns obskyra ting. Ej att förglömma att regeringen om tio år fortfarande kommer att blunda för farsoten som drabbat vårt land, och blint försöka utropa oss som en välfärdsstat.
Go Sverige!
2 Guest(s)