June 17, 2006
Poontus wrote: EU är bra, EU hjälper fattigare länder, som Robin Hood, och eftersom Sverige går mot att bli fattigt och andra länder, typ öststatsländerna går mot att bli rikare och rikare så kommer andra länder hjälpa Sverige med våran ekonomi.
Haha, dagens alltså. Oj så fattiga och oj så synd det är om oss i Sverige. Om Sveriges ekonomi ska gå i botten så pass behövs det bra mycket mer än 10 år, oavsett styre. EU är en organisation som säkert låter bra på pappret men det kostar bra mycket mer än det smakar.
Jag blir så bitter på allt egocentriskt politikdravel här på NH.
October 25, 2003
Poontus wrote: EU är bra, EU hjälper fattigare länder, som Robin Hood, och eftersom Sverige går mot att bli fattigt och andra länder, typ öststatsländerna går mot att bli rikare och rikare så kommer andra länder hjälpa Sverige med våran ekonomi.
Ha. Hahaha.
Om vi inte vart med i EU hade vi aldrig börjat blivit fattigare!
Vi ger bort våra pengar till alla fattiga länder, och samtidigt tar vi in dess befolkning... Bläbläblääää
August 16, 2003
mnjae, går ju att se på det på flera olika sätt, men som det är ju så får invandrarna som kommer hit en massa bidrag. sen dom som redan är Svenskar dom får bidrag för att inte arbete (A-kassa) och att för pensionera sig uppmuntras typ. pengar slösas ofta, finns det billiga resor ska ska det ändå tas fem gånger så dyra resor från någon dyr resebyrå såfort det är resosr som har minsta anknytning till staten, stadstelsförvaltning och sådant, jag är med i ett bio projekt, vi fick ~2Miljoner i bidrag, en miljon gick åt i ombyggnationer och hårdvara, nu har vi en miljon kvar som bara står och skräpar som vi kan göra vad vi vill med (nästan) ska vi åka någonstanns, filmfestival, utbildning, då är det stadsdelsförvaltningen som bokar resan och betalar den, så jag har altså själv åkt på sådana här onödigt dyra resor.
Olegh, men alla företag som går i konkurs och flyttar till andra länder, jo, jag tror att det kan gå på 10 år, men vi får hoppas att det inte blir så.
January 20, 2002
Olegh wrote: [quote=Poontus]EU är bra, EU hjälper fattigare länder, som Robin Hood, och eftersom Sverige går mot att bli fattigt och andra länder, typ öststatsländerna går mot att bli rikare och rikare så kommer andra länder hjälpa Sverige med våran ekonomi.
Haha, dagens alltså. Oj så fattiga och oj så synd det är om oss i Sverige. Om Sveriges ekonomi ska gå i botten så pass behövs det bra mycket mer än 10 år, oavsett styre. EU är en organisation som säkert låter bra på pappret men det kostar bra mycket mer än det smakar.
Jag blir så bitter på allt egocentriskt politikdravel här på NH.
Det är en långtidssattsning!
Klart det kostart i början att bygga upp men i långa loppet så tror jag det är bra för Sverige.
December 18, 2005
Tror inte det kommer blir riktigt så illa som många av er tror.
Tror dock att arbetslösheten kommer minst vara så illa som nu, kanske lite värre.
Vi kommer att ha ökad övervakning, på telefon internet osv.
Piratkopiering kommer hålla på precis lika mycket som nu, om inte lite mer och henrik pontén har dött av hjärtatack.
Inte för att jag tycker illa om invandrare, många är mina bästa vänner och gör jättebra ifrån sig. men hur kommer de sig att så många sitter i våra fängelser. att folk inte vågar bo i förorter för att de är så mycket våld.
Våra skolor, på grundnivå, kommer vara lika dåligt som nu, kanske lite värre.
Mobbing, dålig utbildning, brist på lärare.
Det är vad jag tror,
Vad jag hoppas, att Sverige ska blomstra till det land vi verkligen kan bli, upp till oss att göra så de blir så!
October 17, 2004
Tsss.
Om 10 år har porrpartiet tagit makten och alla går glada, lyckliga och tillfredställda.
http://www.porrpartiet.se
manifest:
http://www.porrpartiet.se/0106.....estet.html
August 28, 2004
dupa666 wrote: Tsss.
Om 10 år har porrpartiet tagit makten och alla går glada, lyckliga och tillfredställda.
http://www.porrpartiet.se
manifest:
http://www.porrpartiet.se/0106.....estet.html
För att få bli medborgare ska man som kvinna kunna suga en golfboll genom en trädgårdsslang. Och som man ska man kunna pippa en kvinna (eller man) i minst 38 minuter. Även en kvalitetsfaktor på sex appeal kommer gälla i denna fråga.
July 28, 2001
Shinji wrote: Om vi utgår från dagens styre, och antar att det håller vid sig under en tioårsperiod:
Sverige kommer att vara nära att bli klassat som ett öststatsland, präglat av fattigdom, hög arbetslöshet och ett gatuvåld utan dess like. Mångkulturen kommer att ha satt sina spår, och till följd av detta kommer vi att leva i det värsta av morbida samhällen. Allt detta jämte en korrumperad regering som ståtar med ministerstyre och allsköns obskyra ting. Ej att förglömma att regeringen om tio år fortfarande kommer att blunda för farsoten som drabbat vårt land, och blint försöka utropa oss som en välfärdsstat.
Go Sverige!
Var tvungen att läsa det ett par ggr att du menade Sverige, för det var en perfekt beskrivning av USA...
May 15, 2005
blejf wrote: sverige kommer att bli kallat för imperiet under kejsar joakims styre världen kommer att vara styrt av svenska imperiet buga!!!!!!!!!!!!
Jomenvisst :/
Personligen tror jag att nationen Sverige inte kommer finnas kvar om utvecklingen fortsätter som den gjort. När till och med politikerna föraktar den svenska kulturen och predikar om Eu. Hur kan det annars gå?
March 12, 2006
L0rden wrote: [quote=blejf]sverige kommer att bli kallat för imperiet under kejsar joakims styre världen kommer att vara styrt av svenska imperiet buga!!!!!!!!!!!!
Jomenvisst :/
Personligen tror jag att nationen Sverige inte kommer finnas kvar om utvecklingen fortsätter som den gjort. När till och med politikerna föraktar den svenska kulturen och predikar om Eu. Hur kan det annars gå?
sverige är ju ändå hemskt att bo i, ja det är att allt är liksom "mesigt"
June 8, 2001
Elitpolitikerna har skapat en Amerikansk Union där mexico, Kanada och USA har blivit ett och i EU så finns liknande åtgärder får att skapa en Europeiskt förenta nationer.
Övervakningssamhället har ökat markant i alla länder oavsett höger eller vänsterstyre. Papperspengar är ett minne blott och alla personer bär på ett chip med ID som innehåller stora mängder fakta om personen.
USA (där det Straussiska PNAC styret för mexicanadamerica fortfarande styr) är i krig med Kina om mellanösterns svarta guld och det så kallade kriger mot terrorismen har utbrett sig till Afrika och vartän man än hittar olja.
"krig är fred, frihet är slaveri och okunnighet är styrka".
😕
June 23, 2006
August 1, 2004
asså vi snackar om 10 år, seriöst, det är fan inte så långt frammåt. 2016, Vi kommer inte ha integrerade chips i huvudet eller nått sånt... Visst vi kommer att ha 200 Tbs hårddiskar som standard och 1 Tbs minnen som standard, men tror inte att vi kan utveckla så snabbt.
Nordkorea är ett stort hot, USA vill göra nått, men Kina och Ryssland går inte med på det. Kina och USAs relation försämras ännu mer och kanske, kanske kanske utvecklas till ett Krig. Ett stort kärnvapens krig drabbar Sverige också...
Globalvärmningen är ett stort problem, mer skogsbränder, mer översvämmningar osv...
Regeringen kommer att komma på nått skydd mot piratkopiering.... snyft...
Medecin för Cancer kommer att finnas om 10 år
1 Guest(s)