September 2, 2001
September 14, 2001
June 17, 2001
On 2002-04-25 23:42, skiroy wrote:
Hmmm...Hur mitt ska uttalas kanske du ska fråga Wigger om...vet själv inte riktigt var jag står.
Brukar kallas för "skidroy","skidan" o lite annat av just denne "herre"
Det är [Skijdråj] om vi nu ska gå djupare in på Skidans internetnick.
Ska vi gå in på mitt så låter det som det stavas men på engelska *(Det obegripliga språket)
*= Piken riktar sig till en kille/man från småland. Du fattar nog när du läser detta
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 22, 2001
NO COMMENTS....
:gunsfire: :gunsfire: :gunsfire: :gunsfire:
mot den lilla Wigger...
:bash: :bash: :bash: :bash:
När ska han lära sig att sätta på prollen på moderkortet då & inte på katten sin.??
[ Detta Inlägg ändrades av: Jocke aka [NH] Dragon den 2002-04-26 00:09 ]
June 17, 2001
Men tack då...
Först så säger du att jag ska lita på dig när du säger att den ska "in" i katten. Sen så gör du mig till åtlöje i allmänhet.
Nu vet man att man inte ska lita på dig mer.
Så jag kommer INTE att kasta ner min skärm från 90:e våningen för att få upp den i 90hz, för jag tror att det är ett nytt försök att lura mig igen. Men det nöjet ska du inte få igen... :bash:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 4, 2001
On 2002-04-26 00:15, [NH] WIGGER wrote:
Men tack då...
Först så säger du att jag ska lita på dig när du säger att den ska "in" i katten. Sen så gör du mig till åtlöje i allmänhet.
Nu vet man att man inte ska lita på dig mer.
Så jag kommer INTE att kasta ner min skärm från 90:e våningen för att få upp den i 90hz, för jag tror att det är ett nytt försök att lura mig igen. Men det nöjet ska du inte få igen... :bash:
ROFLMAO
hmm... kåår
January 30, 2001
1 Guest(s)