March 21, 2003
laudanum wrote: Borde bli PERMBAN på en som försöker sprida knark via forum.
Hahah det tror jag med men jag och en kompis hita et forum i norge där de talade om hur mkt "kolan" kostade i deras delar av nogre .... asss flumm (How to find it ? GOOGLE) Måste hitta shitten igen ass kul...
July 3, 2003
Hur kan man ens komma på tanken på att prova/börja knarka? Jag tycker de hemlösa som strövar runt i alla storstader är tydliga exempel hur det slutar. En gång när jag åkte buss in till stan så såg jag en som var så jeffla hög så han pratade med sig själv (givetvis kollade han på någon när han pratade och svarade för den som han kollade på) Iallafall så sa han rätt ut ur bussen att man inte ska syssla med droger/alkohol.
July 17, 2002
klaus wrote: Drogen gör en dumm i Bollen,se bara vi sona ligga på Gartan och babbla som Barn efter mera-de se ja inte mera hur de sig göra bort genom son beteende...so long...nej tack
Gällande droger i forumet så tror jag det står i reglerna att det är förbjudet (real life warez, liksom 😉 ), så du borde kanske be någon admin ta bort tråden.
Om det hela var menat att vara någon form av skämt så var det inte roligt.
September 12, 2001
MULLVADEN wrote: Jag vill ha LSD... Hur vanligt e det med det på marknaden...?
E det typ lika lätt att få tag på det som Maja eller Hasch?
Ursäkta killen...men hur fuckad får man bli?
Du gör vad du vill med dig själv men att börja flumma i forumet på detta sättet får mig att undra vad du knaprar på.
2 Guest(s)