October 28, 2002
http://www.megagames.com/news/.....ught.shtml
ska köpa. billig nu. :bgrin:
June 28, 2001
varning, om du klickar vidare på den länken så kommer en förfrågan om du vill installera GATOR, gör inte det, det är spyware och dom tjänar pengar på att du får massa jävla skitreklam.
+ det kom upp en popup som gömde sig utanför rutan.
hauk, länka inte till sånna skitsidor utan att skriva att det är spywareheaven.
October 28, 2002
Mind, skaffa nån sorts popup blocker eller ngt som VANLIGT folk innan du öppnar käften.
Får inte en enda popup, ser inte en enda reklam, när jag kör adaware typ varannan månad brukar jag ha 1 lr 2 grejjer i datorn.
Spyware heaven finns inte 😉 Kan surfa på gator.com riskfritt om jag så vill.
IE exp o Win XP.
Silke det borde ju gå att ordna med ngn sorts emulator tycker man... för det är väl vanliga DVD läsare i boxarna?
December 25, 2000
bloodman wrote: nej har man lite vett i skallen var man är så får man det inte och länka till sånt utan att säga ska man inte göra, ingen uppskattar deras j**la skit på sin dator.
Folk väljer själv om dom vill ha det eller inte, kanske någon vill ha reklam med gämna mellanrum.
June 28, 2001
Hauk wrote: Mind, skaffa nån sorts popup blocker eller ngt som VANLIGT folk innan du öppnar käften.
Får inte en enda popup, ser inte en enda reklam, när jag kör adaware typ varannan månad brukar jag ha 1 lr 2 grejjer i datorn.
IE exp o Win XP.
Silke det borde ju gå att ordna med ngn sorts emulator tycker man... för det är väl vanliga DVD läsare i boxarna?
jag har popup stoppare jag har Adaware jag har Ad watch jag har Spybot jag har spybots autoprotection jag har spyware blaster!
och jag varnar andra noobs från att instalera nånting när dom klickar på bilden som var i mitten på den sketna länken.
SÅ DU KAN BARA TA DITT SKETNA HUVUD OCH STOPPA UPP DET DÄR SOLEN INTE SKINER !
October 27, 2001
Mind wrote: [quote=Hauk]Mind, skaffa nån sorts popup blocker eller ngt som VANLIGT folk innan du öppnar käften.
IE exp o Win XP.
jag har popup stoppare jag har Adaware jag har Ad watch jag har Spybot jag har spybots autoprotection jag har spyware blaster!
och jag varnar andra noobs från att instalera nånting när dom klickar på bilden som var i mitten på den sketna länken.
SÅ DU KAN BARA TA DITT SKETNA HUVUD OCH STOPPA UPP DET DÄR SOLEN INTE SKINER !
Ooouu, the b**** got attitude.
October 28, 2002
😆
jahaja, antingen vet du inte hur man installerar programm eller så suger dom program du använder.
Jag har Internet Shield Eraser pro och Norton internet security.
Funkar tydligen bra mkt bättre än det du har, och eftersom dina programm inte verkar funka så kan du väl knappast kalla det skydd??
Sen om det var någon sorts popup så fattar nog dom flesta att man inte ska klicka på den? 😉
November 26, 2002
Hauk wrote:
jahaja, antingen vet du inte hur man installerar programm eller så suger dom program du använder.
Jag har Internet Shield Eraser pro och Norton internet security.
Funkar tydligen bra mkt bättre än det du har, och eftersom dina programm inte verkar funka så kan du väl knappast kalla det skydd??
Sen om det var någon sorts popup så fattar nog dom flesta att man inte ska klicka på den? 😉
För en gångs skull håller jag med dig.
Mind: Gör som Hauk säger, gör dig av med ditt sketna IE och skaffa Mozilla eller Opera eller nåt.
October 28, 2002
neeeeeeeeeee du måste installera linux också, sen kan du inte använda något "vanligt" i datorn, bygg eget moderkort och cpu.
allvarligt, har XP home och internet explorer, datorn har ALDRIG khraschat för mig, vad är det då som Linux gör så mkt bättre? har inte haft ett enda problem med XP hitills.
Och Internet Explorer funkar utmärkt 😉
November 26, 2002
Hauk wrote: neeeeeeeeeee du måste installera linux också, sen kan du inte använda något "vanligt" i datorn, bygg eget moderkort och cpu.
allvarligt, har XP home och internet explorer, datorn har ALDRIG khraschat för mig, vad är det då som Linux gör så mkt bättre? har inte haft ett enda problem med XP hitills.
Och Internet Explorer funkar utmärkt 😉
Både Mozilla och Opera laddar sidorna snabbare än IE
Dessutom är det bra med "navigator tabs"
Vad gäller skillnaderna mellan Windows och Linux så är det väl upp till var och en vad han vill använda.
Personligen så gillar jag att det finnst en massa små roliga detaljer i Linux som man inte hittar i Windows som är kul.
November 26, 2002
heimdal wrote: detaljer som typ.. vadå?
Möjligheten att ha flera skrivbord...
De flesta program har "tabs", dvs de öppnar inte en ruta för varje dokument.
Yast; du kan installera så gott som vilket program du vill utan att ens leta upp det på nätet.
Man kan gnälla på alla windowsanvändare,
det är ruskigt svårt att lyckas bli drabbad av något virus.
sen kommer jag inte på några flera på rak arm...
2 Guest(s)