November 5, 2001
MrWeizel wrote: Om du har naturligt hög halt röda blodkroppar så får du ju dispens från WADA, eller vad de nu heter. Det är ju någon svensk skid-sprinter som har riktigt högt sånt värde, över gränsvärdet, och han har dispens för det. Så det är ju inga större problem, ur den synvinkeln.
Visst kan man få dispens.
Skidsprintern heter Niklas Jonsson. Tog silver på fem-milen vid OS i Nagano om jag inte minns fel.
March 3, 2004
June 30, 2003
November 5, 2001
Coalan wrote: [quote=Arny]Men afrikaner är ju även framgångsrika i explosiva grenar som 100m och 200m. Är väl ingen fördel med klent benstomme där?
De som är det är västafrikaner, dvs kraftigare byggda.
Ahh, så långt har jag aldrig tänkt. Men det är ju sant det du säger nu när jag tänker efter lite.
Arny wrote: [quote=Coalan][quote=Arny]Men afrikaner är ju även framgångsrika i explosiva grenar som 100m och 200m. Är väl ingen fördel med klent benstomme där?
De som är det är västafrikaner, dvs kraftigare byggda.
Ahh, så långt har jag aldrig tänkt. Men det är ju sant det du säger nu när jag tänker efter lite.
Större delen av AfroAmerikanerna är från västkusten..
*Edit*
Ursprungligen alltså..
Det var lättsammast att plocka upp slavarna så nära båten som möjligt antar jag..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)