September 24, 2002
October 23, 2004
Xenomorphed wrote: om jag inte minns helt fel kan man numera även hyra film från CDON.COM
har dock ingen erfarenhet med cdon.
Ingenting jag rekommenderar. De filmerna var man verkligen ville hyra var jämt uthyrda när jag hyrde därifrån. Så därför blev man tvungen att välja filmer som man egentligen inte ville hyra för de var dom enda som inte var utlånade. KASST.
Sen så var skivorna ofta repiga och filmerna hackade ibland.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
October 25, 2003
Boxman har den lilla negativa sideffekten att du inte kan dela upp en box med serier.
Så har du hela O.C. S2 hemma på 6 DVD så kan du inte ha disc 1, 2 och 3, skicka tillbaka dem och få någon annan film emellan de nästa O.C.-diskarna. De skickar serien klart även fast du ändrar turordningen på filmerna.
September 24, 2002
September 1, 2002
Har bara haft Boxman så jag kan inte säga om det är bättre eller sämre än konkurrenterna.
Jag tycker utbudet är helt okay, om än lite för mainstream:at.
Kan vara frustrerande att vänta ibland, speciellt när man ser serier och inte vill hoppa runt kronologiskt. Detta gäller nog för alla tjänster med denna form av distribution.
Har snart kört igenom hela Star Trek TNG (två skivor kvar på säsong 7 som är den sista). TNG är inget man vanligen hittar i hyrvideohyllorna på Gotland, om man säger så. 🙂
1 Guest(s)