October 15, 2002
Tjena alla!
Hoppas alla vet att en mycket viktig sak att ha med till balen (förutom dejten förstÄs) Àr en grym bil!!
Nu undrar jag om det finns nÄgot stÀlle i HalmstadHalland dÀr man kan hyra sÄnna hÀrliga glidarejÀnkare för en kvÀll? Ska inte pÄ balen förrens nÀsta Är men det e nog lika bra att frÄga runt nu.
Tacksam för alla svar!
MVH
Alex
March 20, 2001
HĂ€r har du en bil som skulle göra dig till kung. đ Synd bara att du inte fĂ„r plats med din dejt. đ
March 20, 2001
TÀnkte snarast pÄ porschen. Annars hade ju lövan navigator inte varit fel. Synd att man bor i fel stÀlle av landet.
och jag skulle inte sĂ€ga nej till bimmern hans heller. Ăven om han kört hĂ„rt med den sĂ„ vet han nog hur man underhĂ„ller en sĂ„n bil och jag tror att det hĂ„ller ett mycket bra skick.
October 31, 2003
Waco wrote: TÀnkte snarast pÄ porschen. Annars hade ju lövan navigator inte varit fel. Synd att man bor i fel stÀlle av landet.
och jag skulle inte sĂ€ga nej till bimmern hans heller. Ăven om han kört hĂ„rt med den sĂ„ vet han nog hur man underhĂ„ller en sĂ„n bil och jag tror att det hĂ„ller ett mycket bra skick.
Ja har man varit getaway driver Ät bankrÄnare mÄste ju grejerna funka.
August 24, 2002
Gueno wrote: Qraftwerket.. en av dom fĂ„ Bimmers jag inte vill ha. đ
Jag vet hur han har kört med den.. :cy:
SĂ€kert fint skick men nej tack.
Klarar den att köras som taxi pÄ nurburgring ett antal timmar om dagen tror jag den hÄller för Jockes behanling.
HÀr har ni nÄgot riktigt ballt att komma i, http://www.x3mrides.com/
January 23, 2002
boogey wrote: Hmmmm.
Ă ker ni egna bilar pĂ„ studentdagen?HĂ€r Ă€r det bara de utstötta som inte fĂ„r vara med oss tuffa grabbar som gör det. đ
Man ska ju glida runt med vagn.
Jo alltsÄ.
Till balen en vecka innan studente Äkte jag och min dejt en gammal jÀnkare.
FrÄn skolan, runt i stan och till ett stÀlle varifrÄn vi skulle gÄ i parad genom centrum till en park sÄ Äkte hela klassen pÄ en vagn efter en traktor.
Sedan efter parken sĂ„ Ă„kte jag C70 cab genom stan igen och tog emot folkets jubel. đ
Och det Àr ju eliten som har nÄgot att Äka i Àven efter parken i min hemstad. 8)
1 Guest(s)