January 12, 2004
Kom att tänka på en sak när jag läste Män ska stå upp! tråden.
Vilket hyss är det värsta ni har gjort och blivit utsatt för?
Ett av de värre jag har gjort tror jag var den gången jag hälsade på min syster.
Jag hade inte hälsat på henne på ett par år, så henne ungar hade glömt sin lilla morbror...
Jag ringde på dörren, och när den öppnades slet jag tag i dörren och stormade in vrålandes "Nä nu jävlar..." :bgrin:
Då jag är rätt storväxt mot mina övriga familjemedlemmar, samt att hennes unge som öppnade bara var runt 10-års åldern blev reaktionen en unge som bara stog och gapade likblek i hallen :cy:
Jag såg han inget mer under den vistelsen... :)R
har även andra hyss jag har gjort :)R
Det värsta jag utsatts för är nog när min kusin lyfte upp en strömförande tråd mellan mina ben när jag hade blöta badbyxor på mig, och han hade en väldigt elakt flin den gången...
Och kommer jag ihåg rätt så hade dom "uppgraderat" elstängslet till 380 volt. :cy:
October 22, 2002
Mind wrote: jag har gjort så mkt elaka saker att jag inte kan komma ihåg dom allihopa.
igår var jag ute och snodde konor med en lånad bil, det var rätt skoj.
alltid lika roligt när folk vaknar efter att ha haft en fest och upptäcker att det står en kona i hallen.
Jättekul sen när man kör på/i/över något där konorna stog och varnade för något.... :burn:
Ungefär lika kul när någon rycker upp/bryter av vägpinnarna. Dom sitter ju inte där bara för syns skulle...
March 11, 2003
Roligaste var i alla fall när jag och en kompis slängde en hel ekonomiförpackning extra löddrande tvättsåpa i den lokala fontänen. Totalt kaos utbröt då det fyra meter(!) tjocka skumlagret täckte hela centrum på samhället. Polis och brandkår spärrade av, och två stycken nioåringar såg med skräckblandad förtjusning på sitt verk.
Visst borde vi haft ett kok stryk, men fasen vad kul det var.;)
September 1, 2002
denstore wrote: Roligaste var i alla fall när jag och en kompis slängde en hel ekonomiförpackning extra löddrande tvättsåpa i den lokala fontänen. Totalt kaos utbröt då det fyra meter(!) tjocka skumlagret täckte hela centrum på samhället. Polis och brandkår spärrade av, och två stycken nioåringar såg med skräckblandad förtjusning på sitt verk.
Hoho! Bäst 😀
June 17, 2002
denstore wrote: Roligaste var i alla fall när jag och en kompis slängde en hel ekonomiförpackning extra löddrande tvättsåpa i den lokala fontänen. Totalt kaos utbröt då det fyra meter(!) tjocka skumlagret täckte hela centrum på samhället. Polis och brandkår spärrade av, och två stycken nioåringar såg med skräckblandad förtjusning på sitt verk.
gjorde en nästan likadan grej...
Hällde typ såpa eller nå liknande i fontänen på Vaksala Torg får nåra år sen.. O filmade det oxå.. skit kul att kolla på..=) vi var typ 18år då.. HAHA..
December 5, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=denstore]Roligaste var i alla fall när jag och en kompis slängde en hel ekonomiförpackning extra löddrande tvättsåpa i den lokala fontänen. Totalt kaos utbröt då det fyra meter(!) tjocka skumlagret täckte hela centrum på samhället. Polis och brandkår spärrade av, och två stycken nioåringar såg med skräckblandad förtjusning på sitt verk.
gjorde en nästan likadan grej...
Hällde typ såpa eller nå liknande i fontänen på Vaksala Torg får nåra år sen.. O filmade det oxå.. skit kul att kolla på..=) vi var typ 18år då.. HAHA..
uploada 😀
Jag har gjort en del men orkar inte skriva just nu.
January 28, 2003
Miller wrote: en kompis blandade i krut i en av hans farfars cigaretter 🙂
Annars är ju en klassiker att stoppa i ett avklippt tomtebloss, folk blir lite smått förvånade när cigaretten börjar spraka och slå gnistor 😀
Värsta hysset jag gjort var nog när jag och en polare fyllde 1hektar skog med rök tack vare en liten rökbomb. (Hade den i en ICA-kasse :bgrin: )
Värsta hysset jag blivit utsatt för vet jag inte riktigt, brukar vara jag som utsätter folk för saker 🙄
March 14, 2004
Gjort så jävla mkt dumma grejer 🙂
En gång va ja o en kompis utanför skolan på rasten när vi var typ 9... Så hittatde jag en stålrem av ngt slag. Så kastade jag bara iväg den, så råkade den flyga mot vägen så att den träffar en bils framruta... Tänk er,dom körde i typ 70! 😛 Fast konsekvenserna var inte lika roliga 🙄
March 10, 2002
obelix wrote: Kom att tänka på en sak när jag läste Män ska stå upp! tråden.
Vilket hyss är det värsta ni har gjort och blivit utsatt för?
Var det jag som gav dig idén? 🙂
Själv har jag gjort många hyss, men orkar inte skriva. Håller på med ganska mycket hyss om dagarna i klassrummet när vi har tråkigt. =)
September 16, 2002
Jag vet inte om det kan räknas som hyss.
Men jag flyttade utan att berätta för någon utom väldigt få utvalda.
En tjej särskilt blev jätteimponerad att jag börjat gått till skolan varje dag! (Över 1 mil innan jag flyttade. Inte ens 1km nu.)
Och sedan när man gick med någon på stan så kunde man säga:
- Hördu, kom så går vi en bit. Och vips så var vi hemma här!
Och så är vi ett mindre gäng som alltig brukar vara hemma hos mig på nyårsafton. Tro inte att alla av dom visste, så jag var tvungen att säga att vi skulle vara i stan i år. :bgrin:
Väntade flera månader med att berätta, t.o.m till många av mina absolut bästa vänner.
Jag hade skitkul!
1 Guest(s)