Hyss|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hyss
MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
sp_UserOfflineSmall Offline
707294
August 30, 2004 - 4:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: Jag vet inte om det kan räknas som hyss.
Men jag flyttade utan att berätta för någon utom väldigt få utvalda.

En tjej särskilt blev jätteimponerad att jag börjat gått till skolan varje dag! (Över 1 mil innan jag flyttade. Inte ens 1km nu.)
Och sedan när man gick med någon på stan så kunde man säga:
- Hördu, kom så går vi en bit. Och vips så var vi hemma här!

Och så är vi ett mindre gäng som alltig brukar vara hemma hos mig på nyårsafton. Tro inte att alla av dom visste, så jag var tvungen att säga att vi skulle vara i stan i år. :bgrin:
Väntade flera månader med att berätta, t.o.m till många av mina absolut bästa vänner.
Jag hade skitkul!

Låter som du är en populär kille med många vänner 🙄

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
707297
August 30, 2004 - 4:18 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=Kizo]Jag vet inte om det kan räknas som hyss.
Men jag flyttade utan att berätta för någon utom väldigt få utvalda.

En tjej särskilt blev jätteimponerad att jag börjat gått till skolan varje dag! (Över 1 mil innan jag flyttade. Inte ens 1km nu.)
Och sedan när man gick med någon på stan så kunde man säga:
- Hördu, kom så går vi en bit. Och vips så var vi hemma här!

Och så är vi ett mindre gäng som alltig brukar vara hemma hos mig på nyårsafton. Tro inte att alla av dom visste, så jag var tvungen att säga att vi skulle vara i stan i år. :bgrin:
Väntade flera månader med att berätta, t.o.m till många av mina absolut bästa vänner.
Jag hade skitkul!

Låter som du är en populär kille med många vänner 🙄

Haha!
Jag är som en nöt; Hård på utsidan och svår att knäcka, med en insida som många älskar men vissa inte tål.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
707314
August 30, 2004 - 4:32 pm
sp_Permalink sp_Print

När vi gick i 7:an eller nått så brukade halva skolan vintertid samlas på en stor kulle (engelbrektskyrkan i sthlm, känns lite som helm's deep, finns 2 vägar upp från framsidan med en 10-20m hög mur upp till kullen därimellan). Uppfrån kullen sulade vi snöbollar på alla bilar och människor som hade vägarna förbi, var en del då detta är i centrala sthlm... i alla fall så blev det vår och snön försvann men jag och 4-5 vänner hade haft så jävla roligt så vi bytte bara till ägg helt enkelt... en hel del personer/bilar blev äggade 😀 Kommer speciellt ihåg ett ägg som slog hatten av en gubbe 😮 laugh Faen va roligt det var, mindre roligt med polisanmälningarna som följde (de släppte iofs dem)... aldrig haft så mkt adrenalin som när vi blev jagade av en förbannad bilförare en dag.

Faen va skönt det var att vara ung och dum....

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
707321
August 30, 2004 - 4:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm, hyss...

En grej som borde räknas är när jag och tre polare till lade en rökbomb utanför skolan.
Vi lade den bakom skolan, så att alla i klassrummen skulle se röken.
Men vi tänkte inte så noga, för vi lyckades lägga den precis utanför luftkonditioneringen, så att hela skolan började stinka rök, och flera stycken fick astmaanfall.
De fick utrymma hela skolan, och precis ALLA visste att det var vi.
Men som tur var klarade vi oss utan påföljder...

Jag har inte blivit utsatt för så mycket, har vaknat upp på en fest en gång i samma säng som en tjej som jag inte hade en aning om vem det var, och självklart kom jag inte ihåg vad jag gjort kvällen innan. Fast det kom fram senare att det var polarens kompis som de övertalat att lägga sig brevid mig efter att jag somnat.
Jag blev faktiskt lite sur, tjejen var snygg 😛

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
707329
August 30, 2004 - 4:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote:

Jag har inte blivit utsatt för så mycket, har vaknat upp på en fest en gång i samma säng som en tjej som jag inte hade en aning om vem det var, och självklart kom jag inte ihåg vad jag gjort kvällen innan. Fast det kom fram senare att det var polarens kompis som de övertalat att lägga sig brevid mig efter att jag somnat.

De fick övertala henne. laugh

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
707341
August 30, 2004 - 5:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=Tindy]

De är inte alla som lägger sig brevid en läskig mörk dödsmetallare från helvetet 😛

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
707353
August 30, 2004 - 5:22 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: De är inte alla som lägger sig brevid en läskig mörk dödsmetallare från helvetet 😛

Hört talas om moderskänslor? 😉

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
707368
August 30, 2004 - 5:49 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: [quote=Dehman][quote=Tindy]

De är inte alla som lägger sig brevid en läskig mörk dödsmetallare från helvetet 😛

Nej, precis laugh

Grayfox
Member
Medlem
Forum Posts: 2819
707424
August 30, 2004 - 6:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Sprängt X antal brevlådor med nyårsraketer;)

Lord_Kvadd
Member
Medlem
Forum Posts: 3176
707488
August 30, 2004 - 8:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote: [quote=BelGarath][quote=Dehman][quote=Tindy]

Nej, precis laugh

Eller hur är det fördjävligt 😛 :bgrin:

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
707535
August 30, 2004 - 8:59 pm
sp_Permalink sp_Print

LorD_Kvadd wrote: [quote=Tindy][quote=BelGarath]

Nej, precis laugh

Bli "normala"? 8) wink

Lord_Kvadd
Member
Medlem
707556
August 30, 2004 - 9:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Tindy][quote=BelGarath]

Nej, precis laugh

Bli "normala"? 8) wink

Kan inte hjälpa att jag gillar att sminka mig och ha svarta kläder och kängor... Gillar min stil och att andra inte gör det, jaa det är deras problem wink

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
707562
August 30, 2004 - 9:26 pm
sp_Permalink sp_Print

LorD_Kvadd wrote: [quote=Dehman][quote=LorD_Kvadd][quote=Tindy][quote=BelGarath]

Nej, precis laugh

Bli "normala"? 8) wink

Kan inte hjälpa att jag gillar att sminka mig och ha svarta kläder och kängor... Gillar min stil och att andra inte gör det, jaa det är deras problem wink

Ehh gothare. Fast som mina polare säger, de som utmärker sig som mest för att varatuffa/visa att de lyssnar på hård musik lyssnar oftast på hammerfall 😀

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
707571
August 30, 2004 - 9:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag hatar folk som ställer sig skitnära en på parkeringar så man inte kommer in i bilen. 😡

Följande har hänt på lite större parkeringar..
Nån idiot hade ställt sin bil så jäfla nära förardörrn att den inte gick att få upp.
Så jag fick gå runt och gå in på passagerarsidan.
Tänkte att jag skulle jävlas lite så jag "råkade" vrida hans backspegel.. åt fel håll.

En annan gång hända samma sak men denna gång hade jag lite motorolja i bagageluckan.
"Råkade" även denna gång jävlas lite...
Hälde ut halva flaskan på vindrutan. [Image Can Not Be Found] Det är rätt jobbigt att få bort olja. [Image Can Not Be Found] Man får hålla på rätt länge och man kan inte köra med torkarna.

Parkera inte nära mig på parkeringsplatser.. [Image Can Not Be Found]

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
707576
August 30, 2004 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe, ditt första hyss var typ nånting som någons mormor skulle få en kick av att göra, medans den andra var lite elakare.

testa med bromsolja nästa gång, kan nästan säga att lacker rinner av.

Lord_Kvadd
Member
Medlem
707579
August 30, 2004 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Hrm just det..Mitt hyss...

Brukade kasta snöbollar på bilar när dom körde förbi på vintrarna innan..Fan sånna adrenalin kickar man fick av att bli jagad av bilar 😀

Lyckades en gång på en kamping när jag var liten jaga upp en katt i ett träd (vet inte vad jag tänkte på men katter är det jag älskar mest i djurväg) och kastade en sten efter den.. Och jag undrar fan fortfarande hur det gick till... Det kändes som stenen var där uppe i evigheter. Sedan kommer en bil. OCH stenen kommer då ner och träffar såklart framrutan...... Tur.... Dom var inte glada... Fast dom drog som tur var nästan direkt.

Kan inte komma på saker jag blivit utsatt för. Utom när farsan skrämmer en... Kommer dock ihåg när han frågade morsan om hon spolat tillbaka DVD filmen vi lånat från videobutiken. Varpå morsan blir lite hispig för hon hade inte gjort det., och undrade varför vi börja skratta... Kan man spola tillbaka DVD? 😛

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
707582
August 30, 2004 - 9:39 pm
sp_Permalink sp_Print

LorD_Kvadd wrote: Kan man spola tillbaka DVD? 😛

På sätt och vis kan du det. 🙂

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
707583
August 30, 2004 - 9:39 pm
sp_Permalink sp_Print

LorD_Kvadd wrote: Utom när farsan skrämmer en... Kommer dock ihåg när han frågade morsan om hon spolat tillbaka DVD filmen vi lånat från videobutiken. Varpå morsan blir lite hispig för hon hade inte gjort det., och undrade varför vi börja skratta... Kan man spola tillbaka DVD? 😛

:)R

Lord_Kvadd
Member
Medlem
707587
August 30, 2004 - 9:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=LorD_Kvadd]Kan man spola tillbaka DVD? 😛

På sätt och vis kan du det. 🙂

Mjaa men inte på samma sätt som videoband wink

Lord_Kvadd
Member
Medlem
707591
August 30, 2004 - 9:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Dehman][quote=LorD_Kvadd][quote=Tindy][quote=BelGarath]

Nej, precis laugh

Bli "normala"? 8) wink

Ehh gothare. Fast som mina polare säger, de som utmärker sig som mest för att varatuffa/visa att de lyssnar på hård musik lyssnar oftast på hammerfall 😀

Mjaa jag är nog inte gothare. Skulle klassa mig som något mellan Synthare och Svartrockare. Längtar bara tills i vinter då man kanske ska köpa en rock. Försöker inte visa mig tuff heller vad jag vet 😛 jag lyssnar på det som jag tycker är bra för tillfället men har samtidigt dom äldre favorit banden. Beroende på humör skulle jag säga 😛

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 37
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL