February 21, 2003
smörsyra i högstadiet var välan en av topparna... skolan utrymdes å folk kräktes till höger å vänster
saneringskostnad på 30papp... DOH
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
June 10, 2005
May 29, 2001
Brukade göra bomber laddade med silverkrut och eltändning, en gång small vi av en ca 50 meter ifrån vårat hus, det ramlada ner saker från väggarna och min farsa kom springande ut från sitt kontor som han hade på gården.....han trodde att jag och min polare låg i småbitar, så han blev helt galen när han fick syn på oss, så vi sprang därifrån.
Det är en syn jag aldrig glömmer, när han kommer utkutande och skriker med blanketter i nävarna hahahaha.
February 14, 2004
July 19, 2005
Smorde in ett par "svarta tavlor" med silikonolja från farsans jobb.... Gick inte skriva på dom nå mer. Dragsmällare i dörrarna till lektionssalarna var kul med. Lärarna hoppade högt varenda gång.
Fast roligast var väl när vi limmade ihop katedern i en av salarna. Som den läraren drog i lådorna 😉
May 10, 2003
Pyrrade rätt mycket i skogen när man var mindre tyckte eld var facinerande vilket gjorde att ja o polarna nästan skapade en skogsbrand. Elden var runt 5 meter bred o 10 meter på ett litet gräsfält med skog runt om. Det var typ nån meter från att ta eld i en stor gran hade gått illa då det var torrt som faan den dan, men gediget släck arbete av oss själva löste situationen som tur va. Dock gick mina skor åt helvete stampa på eld gör gummit i skorna aningen dåligt dessutom är det varmt som faan ^^, men tog ja dem gamla som ändå skulle slängas hade köpt nya samma dag :).^
Sen trodde mia föräldrar att ja hade rökt "tur det kanske haha"
November 29, 2003
Kastade en stor taggig kastanj på en bil.
Lekte med äpplen vid vägen. (civilsnuten kom)
Snodde porrtidningar ur ett "ute hus".
Klättrade runt på tak "i stan".
Slängde upp bord och bänkar på uteförådet på ett dagis.
Slängde in en raket i en container så brandkåren kom.
Kastade snöbollar på bussar.
Droppade snöbollar från en bro på bilar.
Lurade folk på pengar. 🙂 Fick ihop flera hundra.
Släckte lycktstolpar.
Pajjade sporthallens bastu, en elektrisk och vi sprutade vatten på den.
"burnade" på en nysådd gräsmatta. Polarn torskade men själv kom man undan, dock uppgav han ett annat namn.
Eldat en bil i skogen, satan vad det brann.
Slog sönder några rutor, typ växthus.
Pallat massvis med frukter.
Andvänt "vägskyltar" och delar från soptunnor som pulka.
Kan ha glömmt något.
October 25, 2003
Rökbomb i skolans ventiationssytem.
Folk fick astmaanfall och grejer, och hela skolan utrymdes.
Sköt raketer i en polares skåp.
Inte så kul när lärarna kom på oss.
Låste fast en polare med riktiga handbojor i ett element.
Han missade 4 lektioner, och när vi tog av han handbojorna var han helt blodig under dem.
Tvättade min kusins nya fina bil med piasavakvast.
Den otacksamme fan blev inte glad 😡
Klättrat på skolans tak (5 våningar). Ramlade och kanade mot kanten, men fick tag i en plåtkant.
2 Guest(s)