April 5, 2005
det jag kommer ihåg bäst var:
1# När jag och min kompis var ute på landet och hittade ett hus med en jätte stor inglasad altan, och dom som ägde det huset hade lämnat nån hög med kasserade blåbär inte så långt därifrån. Och då kastade vi lite blåbär på glaset och.. ja ni kan ju tänka er själva en stor glasruta ca 120 x 200cm helt täkt med blåbär :bgrin:
2# När jag och en annan kompis sköt ärtor med ballongpistol? på förbipasserande bilar.
February 1, 2002
Thunder King i några konteinrar, dom blev rund 🙂
åt upp grannens jordgubbsland år efter år 😀 NU förstår jag varför han va sur på alla fåglar.
Blev lite Axe-flamethrower på skolan i högstadiet, hade tur att inte brandlarmet fungerade eftersom vi höll på under det.
Smällare i vår egen brevlåda.. *smart*
Grannen hade en äldre båt med en propp i botten, den band jag fast i bryggan med fiskelina så när han for iväg så började den ta in vatten. Det fick jag dock aldrig se 🙂
Inte så farligt .. va nästan för lugn.
February 12, 2003
Inte så mycket, faktiskt, men jag har lite småsaker på gång (eller funderar iaf).
Dock inte att kasta snöbollar på bilar eller liknande, utan jag tänkte bygga en fet jävla bomb (kanske inte så fet som det låter, men nånting som kan flytta några kilo sand om man stoppar in det under en sandhög, t.ex), har ett rätt schysst ställe och experimentera. 😉
January 12, 2004
Kanske ska tala om lite av det jag har hittat på...
Jag har:
Gjort en bensinbomb på 10 liter bensin, den small fint.
Brukade göra bilbomber i byggsatser med en smällare och bensin.
Palla äpplen så klart.
kastade äpplen på allt möjligt.
KAstade snöbollar på allt möjligt.
Sköt med slangbella på allt möjligt. (rekordet är att panga en ruta på 9:e våningen).
Skulle göra krut, men fick inte tag i alla delarna, så jag blandade i socker.
Fick en eldkvast på ca 1-1½ m i köket.
halva köksbordet brann upp, det var lite svårt att förklara för morsan. :bgrin:
Matat fåglar, mest fiskmåsar, med bröd doppat i brännvin.
div småstölder :bgrin:
Undrar hur saker fungerar, så jag har skruvat sönder morsans väckarklocka, radio vilket resulterade i en massa skäll...
Hällt ner laxermedel i brorsan sprit, vet ej reultatet av det.
Sprutat glildmedel (sån man har/hade på fresbee förr som hette Deelay X) på brorsans golv, med reultatet att min bror for på arslet och jag fick stryk.
Minerat hundskitar med Kinapuffar (den gamla sorten som det var ett jävla drag i) som smälde när det gick förbi folk.
det får räcka för denna gången...
March 23, 2004
Lord MuffloN^ wrote: PÅ PCGamer forumet så är jag redan utnämnd till "forumest felknull" så jag råder er att kolla min signatur och ändå är det inte ens hälften av vad jag gjort ^^
Haha, du är ju elak :cy: kärringen verkade inte så snäll heller iof..
Kul läsning iaf :tummenupp:
March 14, 2004
Jag och en polare spelade stadsgolf en gång tog en klubba och några bollar och sköt runt dom hejvilt mot alla hus, slutade med 2 krossade rutor.
Sköt en sån där stor raket (fanns förut och visslade när dom flög upp och avgav sendan en stjärnknall) parallelt med en radhuslänga. Låg sedan i busken och kollade på vilka rum som tändes, resultat 7 stycken.
Fick tag i 2kg svartkrut en gång av min farfar. Gjorde en megadeluxbomb och smällde den (tillsammans med min farfar) på en grusväg utanför stan. Resultat en 1 meters krater. Byanämden fick betala 5pap för att fylla igen den.
Var hemma hos farfar som hade ett mausergevär. Kunde ju inte låta bli att ladda det och sedan skjuta mot en gummibåt som låg förtöjd på andra sidan älven. Ja resultatet kan ni ju gissa. Gubben hittade sin båt på älvbotten.
Var hos en kusin som bor i Kungsängen. Han kom på den smarta iden att lägga upp ett sånt där rör som skjuter en stor jävla grej i luften som sedan avger en massa stjärnor på axeln och sedan skjuta det. Han skjöt den mot ett växthus. 4 runter blåstes bort. Han blev påkommen men gubbjäveln som bodde där sa att när man är små ska man busa lite och han slapp betala.
June 29, 2005
Uno! wrote: [quote=Lord MuffloN^]PÅ PCGamer forumet så är jag redan utnämnd till "forumest felknull" så jag råder er att kolla min signatur och ändå är det inte ens hälften av vad jag gjort ^^
Haha, du är ju elak :cy: kärringen verkade inte så snäll heller iof..
Kul läsning iaf :tummenupp:
infact, jag skrev vad som hände året därpå idag.
I give to you, Surkärringens fall!
1 Guest(s)