May 9, 2001
Jag jobbar på Ericsson och jag fick precis ett erbjudande från operatören 3 om att köpa en 3G telefon med abonnemang.
De har ju köpt all deras 3G utrustning från oss på Ericsson så då går de ut med ett erbjudande till oss anställda på Ericsson.
Det är ett sammarbete mellan operatören 3 och Ericsson.
Ericsson har ju ingen 3G telefon ännu, bara systemet än så länge, så det får bli en telefon från NEC.
3000:- för telefonen och 349:- i månaden för 3G abonnemanget.
För dyrt för mig.
May 23, 2001
GoggeL wrote: men usch va jag hatar den reklamen. Den värsta och den mest irriterande jag har sett någonsin :arg: ska fan be om pengarna för TV licensen tilbaks nästa gång den sänds på TV :arg: :arg:
TV licensen går bara till SVT och SR vet du.... TV4 och de andra reklamkanalerna får inte ett öre.
August 17, 2001
Dom har smällt upp 2 st flaggstänger (försöker dom det att se ut som) som är 3g master bara några tjog meter från vårt villaområde.. väldigt nära altså..
en granne har gått runt med protestlista osv osv.. och om dom skall vara kvar så har han krävt att han skall få kraftigt sänkt taxeringsvärde på sin kåk..
December 15, 2002
stormaz wrote: [quote=GoggeL]men usch va jag hatar den reklamen. Den värsta och den mest irriterande jag har sett någonsin :arg: ska fan be om pengarna för TV licensen tilbaks nästa gång den sänds på TV :arg: :arg:
TV licensen går bara till SVT och SR vet du.... TV4 och de andra reklamkanalerna får inte ett öre.
jaja 🙂 men du förstår nog vad jag ville få fram med mitt inlägg
January 4, 2001
rob08 wrote: deras reklam är väldigt bra, ett bevis på det är att ni har startat en tråd om det 🙂
de har lyckats fånga vår uppmärksamhet med deras tagline, den e rätt bra tycker jag personligen.
Precis. Hur många besökte inte http://www.tre.se efter att dom såg reklamen?
Det är en bra reklam.
September 11, 2002
GoggeL wrote: [quote=stormaz][quote=GoggeL]men usch va jag hatar den reklamen. Den värsta och den mest irriterande jag har sett någonsin :arg: ska fan be om pengarna för TV licensen tilbaks nästa gång den sänds på TV :arg: :arg:
jaja 🙂 men du förstår nog vad jag ville få fram med mitt inlägg
att du e psykiskt instabil? 🙂 har sett jobbigare reklamer. men det är ju faktiskt lättare att sträcka sig efter fjärrkontrollen än att ringa och avbeställa tv licensen
December 5, 2002
Håller med om att reklamen är skum, jag har inte en aning om vad den handlar om eller så,
men den är rätt jobbig.
Och en del av TV-licensen går väl visst till TV4?
Jag har hört att TV4 är till hälften driven av reklam och hälften av TV-licens...
Fast det kanske är ändrat nu när dom sänder så mycket reklam, vad vet jag...
1 Guest(s)