April 20, 2005
February 12, 2003
Jag har slitit hund på jobbet. Samtidigt har jag varit sjuk, ingen vidare kombination alla gånger. Sen fick jag veta att jag kommer få en "paus" från jobbet, vilket i princip innebär att jag är arbetslös igen. Guess this is back to slacking, ska jobba ett par veckor till iaf.
September 28, 2003
Gick upp, tog en dusch, insåg att jag var sen. Tog mej till lektion. Satt där ett tag, insåg att det var meningslöst, stack, gick till ett kafé, köpte en latte to go, gick in på stil och köpte ett par kalsonger (FDS). Satt i bilen, drack latte, medan en bekant var inne hos polisen och hämtade pass. Åkte till ica, köpte en tidning (M3). Slängde min latte mugg. Åkte till donken tog en Qp cheese med en äppelpaj. Stack hem, duschade av mej, bytte kläder, rakade mej. Och på vägen så rökte jag några marlboro's uppskattningsvis 7 st. Och nu väntar jag på besök. Ska till systemet any moment.
October 25, 2003
Vart i skolan för första gången på rätt länge (pga sjukdom), fått tillbaka ett svenskaprov (Gick OK, var bara ett IG/G-prov så...).
Skriver lite på en bokrecension på engelska nu.
EDIT:
Obelix, vi räknar med updates vad som händer med "syndarna" som kopierat spiderbiken 😀
1 Guest(s)