August 21, 2005
Hämtat mitt nya moderkort på posten, då det gamla bara slutade fungera =/
Sen så har jag ju pillat lite med det.
Sen så har jag köpt gängtejp för att isolera vattenkylningen...
Sen städat.
Sen suttit här och skrivit detta inlägg (och insett va ointressanta dagar människor har.. :P)
Sen ska jag vara barnvakt åt flickvännens lillebror på 7år. Och jag är INTE bra med barn... | c :
Vi får väl se om de är han eller jag som vandrar iväg i livet.. 😛
Jaja, sov gott....
October 23, 2004
Idag har jag slutfört arbetet med min filmaffisch i photoshop. Blev ganska bra faktiskt. Sedan så har jag gjort ett Photoshop/Indesign prov, väldigt lätt. Hmm, vad mer... Just ja, vi kollade på Donnie Darko i skolan. Riktigt bra film 🙂
Edit: Har flyttat över brorsans dvdbrännare till min dator också 😉
He will never notice 😉
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
Kollat nyhetssidor + druckit 2 muggar morgonkaffe..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 7, 2006
Tindy wrote: Vart hemma och vart sjuk.
Spelat lite WoW, blev lvl 26 på min nya char...
Haft tråkigt som fan.
klart du har haft när du spelat WoW....
låt mig ge dig en nod i rätt riktning
😉
February 7, 2006
September 3, 2001
Vaknade en aning bakis... så jag har suttit och slösurfat runt på aprilskämtsidor, läst nyheter osv.. ni vet..
För en stund sen hämtade jag lite creme fraiche och salta kex... Så nu sitter jag o käkar det och smuttar på vin.
Ska se på anime till sent på kvällen 🙂 Hittade 2 nya serier. Capeta och Aoki Densetsu Shoot!. Ska även testa Rise of legend demot om några minuter.
Väldigt produktiv lördag ^^
2 Guest(s)