October 28, 2004

Legat hemma och vart sjuk, spytt ner mitt rum, köket, utomhus, badrummet, har i stort sett spytt ner varenda litet rum i huset, annars har jag mest haft diarré och hostat som en gnu. Sen har jag tittat på en film vilket ja råka spy på fodralet, annars har ja mest spytt och skitit på mig! Medans ja skrev detta inlägg har ja spytt en gång med... Snacka om denna tråd börjar gå överstyr ^^
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
October 28, 2004

cybercola wrote: [quote=Tindy]Vart hemma och vart sjuk.
Spelat lite WoW, blev lvl 26 på min nya char...
Haft tråkigt som fan.
klart du har haft när du spelat WoW....
låt mig ge dig en nod i rätt riktning
😉
Det finns bara ett spel som är det rätta. Livet själv, dataspel är värdelöst och kommer alltid att vara =). Livet är det enda spelet man inte kan klara! Testa det spelet istället
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
October 18, 2002

Fått vattkoppor vid 21 års ålder...
Ja, det är en barnsjukdom. Och jag har haft det innan.
Så idag har jag vart på vårdcentralen för att bli slussad vidare till Infektionskliniken, för att sitta på en stol hela dagen och vänta på läkare och blodprover ska bli klara.
Sen nu har jag äntligen ätit för första gången idag. Det var gott.
October 23, 2004

Gjort en stor redovisning av mitt mediaarbete. Nervöst var det 😛
Sedan resten av dagen så har jag spelat WoW och längtat efter påsklov.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |

November 27, 2003

[-Pale- wrote: ][quote=Delph1]Du kan inte få vattkoppor två gånger.
Kvällen har ägnats åt plugg.
//Andreas
Vill du sätta en peng på det? 😉
Vattkoppor orsakas av Varicella-Zoster-viruset. Det är ett herpes-virus som infekterar dig och sedan finns kvar i kroppen hela livet. Det är helt omöjligt att bli av med och under infektionen kommer det bildas antikroppar som du har kvar i kroppen hela livet.
En normal människa är alltså immun mot sjukdomen sen efter man haft den, men visst jag antar att det finns en infinitesimal chans att du lyckats bli av med dina antikroppar. Ingenting är omöjligt...
//Andreas
October 18, 2002

Delph1 wrote: [quote=[-Pale-]][quote=Delph1]Du kan inte få vattkoppor två gånger.
Kvällen har ägnats åt plugg.
//Andreas
Vill du sätta en peng på det? 😉
Vattkoppor orsakas av Varicella-Zoster-viruset. Det är ett herpes-virus som infekterar dig och sedan finns kvar i kroppen hela livet. Det är helt omöjligt att bli av med och under infektionen kommer det bildas antikroppar som du har kvar i kroppen hela livet.
En normal människa är alltså immun mot sjukdomen sen efter man haft den, men visst jag antar att det finns en infinitesimal chans att du lyckats bli av med dina antikroppar. Ingenting är omöjligt...
//Andreas
Japp, jag har gjort en stamcellstransplantantion. Så det finns/fanns ej kvar i kroppen.
Även alla andra saker så som rödahund, gulsot och så vidare. Sådant man fått vaccin mot måste jag ta igen.
October 25, 2003

azN- wrote: [quote=Tindy]Bråkat med flickvännen.
Skitroligt, sitter och tycker synd om mig själv och lirar div musik på tinnitusvolym i hörlurar.
Den typiska "dunkmusiken" som man alltid lyssnar p när man är sur eller?
Njaa, det vettefan.
Placebo har lirats rätt flitigt den senaste timmen.

November 27, 2003

[-Pale- wrote: ]Japp, jag har gjort en stamcellstransplantantion. Så det finns/fanns ej kvar i kroppen.
Även alla andra saker så som rödahund, gulsot och så vidare. Sådant man fått vaccin mot måste jag ta igen.
Då var det inte så förvånande. Hoppas du inte blir alltför dålig då.
//Andreas

February 12, 2003

Jag har idag kastat plankor från byggnadsställningar i Upplands Väsby. När det var som allra värst och jag skulle städa upp isolering från marken körde jag punka på skottkärran också. 😉
Riktigt livad dag. Justja, jag har kånkat fram och tillbaka lite fönster, bytt gamla.
Kul, kul. Speciellt för 60:-/timmen.
1 Guest(s)