February 12, 2003
obelix wrote: [quote=Mean Machine]Lärde mig den hårda vägen att man inte ska kalla sin gympalärare för "lillen".
:)R
Nu får du berätta mer ju.
Hade själv en Gympalärare i högstadiet som jag såg ner på (han var bara runt 165-170 cm) :bgrin:
Hmm, ok. Hade väl lektion (jag lovar, det är sant), det började med att jag sa "men fan säg det då" några gånger, när jag varit ouppmärksam.
Till saken hör väl att det även vad dans (:roll:) och jag verkligen ville slippa.
However, efter det fjärde "fan, säg det då" blev han förbannad och började snacka på sin målbrotts-skånska, och han försökte väl skälla ut mig eller nåt, vad gjorde jag? Jag sa "Lugna ner dig lillen, för fan", då brakade helvetet loss, och han greppade min arm (med sina feeeeta *host* muskler) ställde mig upp och bad mig gå. Skulle jag klaga? 😛
Som vanligt, ursäkta hur det ser ut, kan fan inte förklara saker.
September 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=dree][quote=hawkie]Gör om, gör rätt.
tippar på att du gör lumpen :bgrin:
Lägger till att jag gissar på att han gör lumpen på AMF4 i GBG, iaf om man tittar lite på hans avatar och varifrån han kommer ifrån ;).
Helt rätt, förutom att jag har MUCK:at. Det var kul, inget jag gör om.
Har inte orkat byta avatar 🙂
För övrigt så har jag lärt mig att ingen blinkar i rondeller/blinkar vid sväng/filbyte men det är ju inget nytt.
Bara filbytet som skedde när jag var i hans döda vinkel. 👿
August 7, 2001
Arny wrote: Lärt mig att kockar i armén är ännu dummare än vad jag trodde dagen innan. De slutar aldrig att förvåna mig med sin oerhörda dumhet. Så ett råd till dig som känner dig lite extra korkad och ska göra lumpen: Bli kock, då är du iaf i gott sällskap.
naaa på grk är alla idioter.. dom trashade 3logement en fyllenatt när jag låg i lumpen :bgrin:
November 5, 2001
dree wrote: [quote=Arny]Lärt mig att kockar i armén är ännu dummare än vad jag trodde dagen innan. De slutar aldrig att förvåna mig med sin oerhörda dumhet. Så ett råd till dig som känner dig lite extra korkad och ska göra lumpen: Bli kock, då är du iaf i gott sällskap.
naaa på grk är alla idioter.. dom trashade 3logement en fyllenatt när jag låg i lumpen :bgrin:
Sånt där är bara onödigt. Mina kockar är verkligen totalt inkompetenta. Visst, de skår inte sönder logement å sånt utan har helt enkelt en mycket låg IQ. De har svårt att se vad som behöver göras vilket leder till att varenda kockjävel måste detaljstyras annars blir det fel.
November 29, 2003
Mean Machine wrote:
Hmm, ok. Hade väl lektion (jag lovar, det är sant), det började med att jag sa "men fan säg det då" några gånger, när jag varit ouppmärksam.
Till saken hör väl att det även vad dans (:roll:) och jag verkligen ville slippa.
However, efter det fjärde "fan, säg det då" blev han förbannad och började snacka på sin målbrotts-skånska, och han försökte väl skälla ut mig eller nåt, vad gjorde jag? Jag sa "Lugna ner dig lillen, för fan", då brakade helvetet loss, och han greppade min arm (med sina feeeeta *host* muskler) ställde mig upp och bad mig gå. Skulle jag klaga? 😛
Du är nästan värre än en kille jag känner.
På en gympa lektion som han var frånvarande ifrån så hade gympaläraren berättat att han hade en utvecklingsstörd dotter, så killen missade det.
Lektionen näsa gång så pratade dom om puls osv, så säger killen "om man har för hög puls är man mongolid då?" Slutsatserna får ni dra själva. :bok:
October 16, 2003
Arny wrote: [quote=dree][quote=Arny]Lärt mig att kockar i armén är ännu dummare än vad jag trodde dagen innan. De slutar aldrig att förvåna mig med sin oerhörda dumhet. Så ett råd till dig som känner dig lite extra korkad och ska göra lumpen: Bli kock, då är du iaf i gott sällskap.
Sånt där är bara onödigt. Mina kockar är verkligen totalt inkompetenta. Visst, de skår inte sönder logement å sånt utan har helt enkelt en mycket låg IQ. De har svårt att se vad som behöver göras vilket leder till att varenda kockjävel måste detaljstyras annars blir det fel.
hey är du typ kock chef eller vad det heter?
min syster var det också... på LV6 i halmstad... :bok:
on topic:
hmm... jag har lärt mig att man inte ska ringa i mobil i 20min per gång... :bgrin:
July 18, 2003
LorD_Kvadd wrote:
Och att tjejer ALDRIG slutar att förvåna en. 😉
Det var inget nytt för mig 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
October 25, 2003
whak wrote: [quote=Mean Machine] Hmm, ok. Hade väl lektion (jag lovar, det är sant), det började med att jag sa "men fan säg det då" några gånger, när jag varit ouppmärksam.
Du är nästan värre än en kille jag känner.
På en gympa lektion som han var frånvarande ifrån så hade gympaläraren berättat att han hade en utvecklingsstörd dotter, så killen missade det.
Lektionen näsa gång så pratade dom om puls osv, så säger killen "om man har för hög puls är man mongolid då?" Slutsatserna får ni dra själva. :bok:
Tro mig, han är värre 🙄
No offence Jonas, you know i love you
2 Guest(s)