January 12, 2004
Kom och tänka på detta när jag läste tråden om HB.
Jag köpte mig en dunk (25 l) för att sälja och tjäna lite pengar.
Men jag fick kalla fötter och fegade ur eftersom ryktet spred sig som en löpeld...
Hur som helst, där satt jag med 25 liter, och min bror fick en briljant idé.
Låt oss se hur länge den räcker...
Sagt och gjort, vi började en fredag, och slutade ca 6 veckor senare och en 25 liters dunk till.
Vi var ca 5-6 personer som höll ihop och festade varje dag under dessa 6 veckorna och 50 liter HB.
Eller rättare sagt, vi tror att vi var ca 5-6 personer, och vi tror att vi höll på i 6 veckor och vi tror att det bara var 50 liter...
För hur vi än försöker så har vi alla en lucka som varar frän Januari till mars månad, det enda vi vet med säkerhet är att vi var ca 5-6 personer som blev skitsjuka samtidigt, dvs när HB dunkarna tog slut...
February 21, 2003
bråkat
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
October 25, 2003
Jävligt bra initiativ, sådana här trådar brukar bli skitroliga!
Det mest idiotiska? Ligger nog i lä med alla andra här, men here goes:
Jag lyckades förstöra min polares två-åriga förhållande en gång på fyllan. Berättade lite saker för tjejen han sagt till mig som jag absolut inte fick berätta för någon.
Han är fortfarande förbannad på mig.
December 15, 2002
Tindy wrote: Jävligt bra initiativ, sådana här trådar brukar bli skitroliga!
Jag lyckades förstöra min polares två-åriga förhållande en gång på fyllan. Berättade lite saker för tjejen han sagt till mig som jag absolut inte fick berätta för någon.
Jadu, det var ju inte så jävla schysst gjort...
Dock tror jag inte att du gjorde det för att vara "oschysst" utan för att du hade mycket taskigt omdöme just då 😉
November 27, 2003
* Sugga upp öl med dammsugaren. Lät kul om något.
* Sätta eld på en katt (misstag, skulle aldrig skada en katt medevetet)
* Totalnobbade en tjej efter att jag bjudit upp en henne fyra gånger (jag var iofs 11 och det var väl ett skoldisco). Första och enda gången.
* Anordnat en supa-motståndare-under-bordet-tävling mellan lärare och elever framgångsrikt. (De vuxna) Eleverna förlorade stort.
* Spelat bowling: släppte klotet på någon annans fot, spelade på fel bana och spelade med fel klot mer än häften av gångerna. Jag gjorde ändå en serie runt 100. Bör nog undvika att göra det igen.
* Kasta frisbee med CD-skivor. Det var inte jag som tog emot tack gode gud.
* Smält LP-skivor, Man kan forma mycket trevligt med dom.
* Använt tryckluft för att försöka kolsyra diverse drycker. Det gick inte.
* Bytit växellåda på en PV444. Fråga mig inte hur vi kom på den idén.
* Sandra, se tråd om "det konstigaste ni fått med hem"
Det jag kan komma på på rak arm. 😉
//Andreas
October 25, 2003
Extatic wrote: [quote=Tindy]Jävligt bra initiativ, sådana här trådar brukar bli skitroliga!
Jadu, det var ju inte så j**la schysst gjort...
Dock tror jag inte att du gjorde det för att vara "oschysst" utan för att du hade mycket taskigt omdöme just då 😉
Alltså, det verkade skitsmart just då. Började fatta att det kanske inte var det när de stod och skrek på varandra i typ tre timmar. :bgrin:
January 22, 2003
Vamp wrote: Kan inte komma på något riktigt korkat jag har gjort faktiskt. Det enda jag kan komma på så här på rak arm är att nån gång har man druckigt för mycket och spytt ibland, men mer än så är det nog inte.
Är väll ungefär samma som för mig då, i alla fall av vad jag kommer ihåg efteråt :bgrin:
January 12, 2004
denstore wrote: Supit till mig minnesluckor. Fan, det är ren j**la ångest att vakna upp av att någon ringer och påminner en om vilken j**la bufflig idiot man har varit. 🙁
Super knappt längre p.g.a. av ångesten för de sista fadäserna.
Nu syftar jag inte på dig direkt.
För jag har själv fått fler gånger än vad jag vill komma ihåg.
Men det är tecken på att man har problem med alkohol när man får minnesluckor.
October 16, 2003
ja, ingen som har varit i närheten av det jag gjorde i helgen... :cy:
jo såhär var det, jag hade fest hemma hos mig, (fyllde 19) och så var det två polare som ville ha cigg och jag vet inte om det var jag som sa att jag kan köra eller om de frågade mig. :cy:
Så vi går ut till bilen och kör i väg men kommer inte så lång för att jag kör in i en Saab som står utmed vägkanten och puttar upp den halvägs på trottoaren, min bil rullar en bit till innan den stannar och motorn får inget grepp.
FAN tänker jag och går ut för att kolla hur det gick med bilen och ser att höger framhjul är helt snett och fälgen är MYCKET bucklig...
Mina "polare" springer iväg fort som fan och jag står där och funderar på hur jag ska göra nu, men innan jag hinner tänka ut nåt så kommer en polisbil rullandes och ställer sig framför min bil...
ja, ni kan ju fatta själva vad som hände sen, åkte till stationen, blåste och fick fram 0.72 milligram per liter luft som är 1.44 promilla aka grovt rattfylleri :cy:
det är allt jag vet, har inte hört nåt från polisen än men jag känner att detta inte var det smartaste draget jag har gjort iaf.
får se vad som händer men grovt rattfylleri är nåt man kan få två års fängelse för, försäkringen gäller inte :bok:
men jag kommer nog berätta för er hur det går
Och ni kan ju låta bli att säga att det var idiotiskt gjort, för det vet jag, så jag kommer ignorera allt som har med det att göra, frågor kan jag tänka mig att svara på dock :blink:
EDIT: Det kanske är uppenbart, men glömde skriva att de tog körkortet direkt
January 31, 2003
jo nog har det hänt en del och minnesluckor ska vi inte ta med för det är inte roligt.
Men det värsta som jag vet om att jag gjort är följande var med några polare på en klubb som hade två våningar andra våning var dock hälften så stor som den första så man kunde alltså stå och kolla ner till första våning, well man var i såppas "fin" form att helt plötsligt sa mina inre organ åt mig att nu ska vi spy jag vände mig om och lyckades spy ner från andra våning ner på ett bord på första våning där folk satt och samtalde o drack o hade det trevligt. Vi fick aningesn bråttom därifrån...
March 10, 2002
Bogus^ wrote: ja, ingen som har varit i närheten av det jag gjorde i helgen... :cy:
jo såhär var det, jag hade fest hemma hos mig, (fyllde 19) och så var det två polare som ville ha cigg och jag vet inte om det var jag som sa att jag kan köra eller om de frågade mig. :cy:
Så vi går ut till bilen och kör i väg men kommer inte så lång för att jag kör in i en Saab som står utmed vägkanten och puttar upp den halvägs på trottoaren, min bil rullar en bit till innan den stannar och motorn får inget grepp.
FAN tänker jag och går ut för att kolla hur det gick med bilen och ser att höger framhjul är helt snett och fälgen är MYCKET bucklig...
Mina "polare" springer iväg fort som fan och jag står där och funderar på hur jag ska göra nu, men innan jag hinner tänka ut nåt så kommer en polisbil rullandes och ställer sig framför min bil...ja, ni kan ju fatta själva vad som hände sen, åkte till stationen, blåste och fick fram 0.72 milligram per liter luft som är 1.44 promilla aka grovt rattfylleri :cy:
det är allt jag vet, har inte hört nåt från polisen än men jag känner att detta inte var det smartaste draget jag har gjort iaf.
får se vad som händer men grovt rattfylleri är nåt man kan få två års fängelse för, försäkringen gäller inte :bok:
men jag kommer nog berätta för er hur det går
Och ni kan ju låta bli att säga att det var idiotiskt gjort, för det vet jag, så jag kommer ignorera allt som har med det att göra, frågor kan jag tänka mig att svara på dock :blink:
Hur är det man brukar säga: somliga straffar gud genast.
March 11, 2003
obelix wrote:
Nu syftar jag inte på dig direkt.
För jag har själv fått fler gånger än vad jag vill komma ihåg.Men det är tecken på att man har problem med alkohol när man får minnesluckor.
Jag vet. Det finns anledning till att jag håller igen på fyllorna nu för tiden. Inte mer än en bläcka om året. Några middagar med vin och avec, och sen får det vara bra.
När jag började inse att det var svårt att hålla koll, då blev det till att tänka över situationen. Dock så vill jag också påpeka att det inte berodde på att jag krökade var och varannan dag. Snarare var det att man kom från en miljö (studentlivet) där det är fullt accepterat att vara skitfull, till vuxenlivet, där det snarast är tvärt om. Det blev nästan en ond cirkel, då man nästan hinkade in för att visa att man fortfarande vara samma festprisse, men samtidigt fick ångest över att man var den enda som gjorde det. En svunnen tid dock.:)
June 23, 2002
Haha, rolig läsning!
Dock kommer jag inte ihåg allting jag har gjort, svårt att komma ihåg.
Kaxig/störig - Ja, har väl blivit att jag blivit kaxig och störig en del gånger, s.k. snefylla(?). Detta rör inte bara mig utan andra samt polarna som nog inte tycker det är allt för roligt.
Bråkat - Dock var det inte mitt/vårat fel att det blev bråk. För att göra en lång historia kort; Gick in några oinbjudna in i polarens hus som hade en liten, observera liten födelsedagsfest med några polare. Dom kommer in och är allmänt kaxiga och käftar emot ganska mycket och puttar osv. Några av oss käftar såklart tillbaka som alltid. Sen kommer första smällen och det brakar loss hela skiten. Polarens kök blir helt sönderröjt och pepparspray eller vad fan det var på många möbler(det var dom som använde det).
Till slut sticker dom när han som bor där tar ut sin stora hund, GranDanoa(stava?). Då ställer dom sig och kastar stora stenplattor på fönstrena och huset, samt på en polares bil som står parkerad på uppfarten.
Strulat och så med vissa tjejer som jag inte borde gjort det med.
Druckit mer än vad man borde gjort(=spytt), även fått mindre minnesluckor. Nej jag har inte problem med alkoholen Obelix.(Visserligen var detta när jag var ett antal år yngre än nu och festa och drack som mest, så kan väl varit då, möjligt. Inga som helst problem nu hur som helst.) 😉
Hm, kommer väl på fler dumma saker man gjort allt eftersom. Fast det jag har gjort är ju mainstream grejer, dom flesta har nog gjort något av detta. 😛
4 Guest(s)