March 20, 2003
Snull wrote: Fy faen för körtelfeber!
1: Halsont.
2: Feber.
3: Man får en bestående leverskada.
4: Man får ont i lever+mjälte.
5: Alla lymfkörtlar blir ömma.
6: Släkten och alla andra håller på och snackar om vem det var man pussades med (sjukdomen sprids så), lite tröttsamt efter ett tag.
7: Inget kröka på ett halvår. :cy:Ja det var väl typ så min körtelfeberperiod såg ut. Punkt fyra höll i sig ett bra tag efter.
Hmm själv såg min körtelfeberperiod ut såhär.
1. Gick i skolan precis som vanligt
2. Tränade precis som vanligt.
3. Krökade precis som vanligt.
Så det hela handlar om hur klen man är....
October 26, 2002
Pim_ wrote: [quote=Snull]Fy faen för körtelfeber!
6: Släkten och alla andra håller på och snackar om vem det var man pussades med (sjukdomen sprids så), lite tröttsamt efter ett tag.
7: Inget kröka på ett halvår. :cy:Ja det var väl typ så min körtelfeberperiod såg ut. Punkt fyra höll i sig ett bra tag efter.
Jag trodde det handlade om hur smart läkare man har och hur korkad man är själv 😀 ...
March 20, 2003
chippen wrote: [quote=Pim_][quote=Snull]Fy faen för körtelfeber!
Jag trodde det handlade om hur smart läkare man har och hur korkad man är själv 😀 ...
Tja jag sitter här 10 år senare och har knappast ngra men efter det iaf.
March 10, 2002
chippen wrote:
Nej jag har valt det ... jag går djurvård opch den linjen finns inte så nära mig så jag har valt att bo på internat... jag kan pendla om jag vill mne det betyder lite över 3 timmar resa varje dag vilket blir jobbigt i längden dessutom är det värkligen svin roligt att bo med sina vänner i ett stort hus 🙂
Blir man slaktar där? Eller är det inte en sådan linje?
October 26, 2002
Dehman wrote: [quote=chippen] Nej jag har valt det ... jag går djurvård opch den linjen finns inte så nära mig så jag har valt att bo på internat... jag kan pendla om jag vill mne det betyder lite över 3 timmar resa varje dag vilket blir jobbigt i längden dessutom är det värkligen svin roligt att bo med sina vänner i ett stort hus 🙂
Blir man slaktar där? Eller är det inte en sådan linje?
Nja det blir man inte, det hade stridit en del emot mina personliga principer...
Mind: för att om man anstränger sig så kan man få jätte alvarliga följd sjukdommar...te.x. så tror jag mjälten kan spricka om man har otur...
soulburn: jo jag hoppas att det ska gå bra ändå...
October 26, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Haha, min polare fick de... Han gick ner 13 kg... Skapligt me spö han fick när han kom tillbaka 😀
om jag går ner 13 kg så dör jag... jag väger nämligen bara 55 kg och är 181 lång...
så jag tror inte att det finns 13 kg att plocka från mig...
2 Guest(s)