February 15, 2003
Extatic wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Han var ju så liten och klen när han kom tillbaka... För övrigt så slåss vi jämt, på vardagkvällar, helgerna, ungdomsgården, bussen till skolan, i traktorn, på hölasset... Är ju så j**la kul 🙂
är det så ni bönder håller er i form?
Nej, nej, nej.
Det är på grund av deras nattliga aktiviteter. :bgrin:
April 10, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan]Han var ju så liten och klen när han kom tillbaka... För övrigt så slåss vi jämt, på vardagkvällar, helgerna, ungdomsgården, bussen till skolan, i traktorn, på hölasset... Är ju så j**la kul 🙂
Aja trodde han fick rejält med däng av några grabbar han jäklats med innan han vart sjuk. =D
July 5, 2004
chippen wrote: [quote=Snull]Fy faen för körtelfeber!
3: Man får en bestående leverskada.
7: Inget kröka på ett halvår. :cy:
VA!?!?! 😮
Det viste inte jag... vad för bestående skada då??
Och inget kröka på ett halv år... det är ju jätte länge...
Det var så herr doktor sa iaf. JA, det är ett jävla tag.
Nu blir det lite krök ibland och jag känner inget i levern då, så jag antar att det är lugnt (hoppas). Skadan var typ att reningsförmågan försämrades eller något sånt. Levern fungerade sämre liksom..
October 26, 2002
taskit läge...
Extatic wrote:
det var nära att jag också fick körtetfeber, hade ont i halsen som fan, kunde inte äta annat än "len" mat, typ makaroner insmorda i oljamen det visade sig på proverna att jag hade varken körtelfeber eller halsfluss
jag tror inte att man NÄSTAN kan få körtelfeber faktiskt... antingen så får man det och då blir man sjuk eller så får man det inte och då har an bara lite ont i halsen...
3 Guest(s)